Ford vinde masini online, cu ajutorul procesatorului de plati Stripe
Procesatorul de plati online Stripe a semnat un contract de parteneriat pe 5 ani cu Ford Motor Company, informeaza cnbc.com, care are drept scop impulsionarea strategiei e-commerce a gigantului american de automobile. Astfel, procesatorul de plati castiga cel mai mare client de pana acum, iar noul CEO Ford (Jim Farley, care se afla la conducere din octombrie 2020 incoace) isi pune in aplicare planurile de modernizare a companiei.
Cu ajutorul tehnologiei oferite de Stripe, Ford Motor Credit Company (divizia financiara a companiei) va procesa platile digitale in diverse piete din America de Nord si Europa, unde va vinde masini online. Si va putea face o legatura directa intre site-ul propriu si reprezentanta auto locala a companiei, unde se va face plata. Stripe se va ocupa de tranzactiile pentru comenzile si rezervarile de autoturisme, dar si pentru optiunile de plata a acestora, pentru clientii comerciali Ford. Compania auto estimeaza ca va incepe integrarea platilor online pe site-ul propriu in a doua parte a acestui an, incepand cu America de Nord.
Fondat in 2010 de fratii irlandezi Patrick si John Collison, Stripe este cel mai valoros start-up din Silicon Valley (95 miliarde $). Compania vinde software care ajuta afacerile mici si mari sa accepte plati facute pe Internet si isi ia o cota-parte mica din fiecare tranzactie procesata. Printre clientii Stripe mai numara Shopify, Salesforce si Deliveroo.
„Luam decizii strategice legate parteneriatele cu furnizori cu expertiza robusta si legate de oferirea de experiente diferite, pe care clientii nostri sa le aprecieze”, a transmis presei Marion Harris (CEO Ford Motor Credit Company). „In timpul pandemiei, oamenii s-au obisnuit sa-si plateasca online alimentele, medicamentele si chiar sfaturile primite de la frizeri, apropo de cum se pot tunde singuri. Acum se asteapta sa poata cumpara orice online”, a completat Mike Clayville (Chief Revenue Officer Stripe).
Leave a reply