Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Floria.ro = 30% din CA de 22 milioane lei a grupului, in 2018

Grupul Floria a crescut anul trecut cu 35%, atingand o cifra de afaceri consolidata de 22 milioane lei; la fel ca in 2017, 30 de procente din ea (6,5 milioane lei) au venit din operatiunile online (Floria.ro), transmite compania, intr-un comunicat de presa. Grupul Floria vinde pe Floria.ro, in 6 florarii fizice (in Bucuresti si Ploiesti), face proiecte peisagistice si decor pentru evenimente, vinde engros, distribuie flori si plante catre retailul de tip IKA. Alte cifre relevante pentru anul 2018:

  • in floraria online, traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%
  • vanzarile inregistrate pe mobile au crescut cu 33% YoY
  • divizia B2B, de vanzari catre hypermarketuri, supermarketuri, florarii si depozite de flori a generat 57% din veniturile grupului (12,5 milioane lei)

„Anul trecut ne-am propus sa ne focalizam pe dezvoltarea catre segmentul B2B, iar astazi suntem principalul furnizor local de plante si flori pentru hypermarketuri si supermarketuri, cu prezenta in Bucuresti si alte 25 orase ale tarii. Sutele de mii de comenzi, preluate online de la clienti din toata tara si offline in cele 6 florarii Floria din portofoliul nostru, ne asigura know-how valoros privind preferintele romanilor in materie de flori si obiceiurile de consum. Aceasta cunoastere in profunzime a pietei locale ne permite sa fim un partener eficient in relatia cu marile lanturi de retail”, transmite Adrian Ciucur (foto, CEO Grup Floria).

„Anul acesta ne indreptam si mai mult atentia catre optimizarea site-ului si crestere sustenabila. Lucram deja la imbunatatirea fluxului de achizitie si avem in plan schimbari ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alaturi de design-ul buchetelor, calitatea si prospetimea florilor sunt punctele pe care alocam resurse permanent, astfel incat experienta clientilor si a destinatarilor florilor sa ramana foarte speciala”, completeaza Marina Popescu (foto, Director General Floria.ro).

Leave a reply