Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

FishtoDoor.ro: venituri de 1 milion €, in primul an de la lansare

La un an de la lansare, platforma romaneasca FishtoDoor.ro a generat venituri de 1.000.000 € si a avut 22.000 comenzi online pentru peste si fructe de mare (cu un cos mediu de 47 € si 3 produse diferite), anunta retailerul online, intr-un comunicat de presa. Asta demonstreaza dorinta romanilor de a integra in meniu produse care sa le asigure o alimentatie cat mai sanatoasa.

„Proiectul Fish to Door a inceput odata cu dorinta mea de a gasi o modalitate prin care pestele si fructele de mare pe care le comercializam doar in depozitul meu din Giurgiu sa ajunga cat mai usor in casele romanilor. O platforma online a fost cea mai la indemana solutie in a face cunoscute produsele noastre si astfel a luat nastere Fish to Door. Iar solutia de a trimite produsele perisabile intr-o cutie termoizolanta, ce mentine produsele in conditii optime, a fost cheia reusitei mele. Totul este foarte bine optimizat si cu doar 4 angajati reusim sa impachetam pana la 300 de comenzi intr-o zi”, transmite Paul Nicolau (foto, Fondator FishtoDoor.ro).

Lansat in mai 2020, chiar la inceputul pandemiei, cu o investitie initiala de aproximativ 80.000 €, magazinul online vinde peste si fructe de mare de calitate, la preturi avantajoase (in medie, cu 30-40% mai mici ca ale oricarui competitor de pe piata). Pe platforma se pot comanda produse originare din Spania, Italia, Grecia, Maroc, Ecuador, Cuba, Indonezia, Maroc si Senegal. In plus, clientii pot opta pentru varianta unui abonament (10 lei/luna), prin intermediul caruia beneficiaza de un discount de 25% pentru toate achizitiile din luna respectiva. Momentan, site-ul e-commerce are 2.500 de abonati recurenti. In primul an de la lansarea magazinului online, in topul preferintelor clientilor s-au afla crevetii, scoicile, caracatita, calamarii si pestele din Marea Neagra. Orasele fruntase in achizitia fructelor de mare au fost Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Timisoara si Galati.

„Consumatorul roman este un consumator novice (…). Noi, ca popor, nu avem o cultura in a consuma fructe de mare. (…) Romanul este, in schimb, curios si deschis la nou, vrea sa incerce, ceea ce ma motiveaza sa dezvolt si mai mult proiectul Fish to Door”, povesteste Paul Nicolau. Obiectivele viitoare ale acestuia sunt cresterea numarului de abonati si internationlizarea brandului. Prima tara in care va fi extins magazinul online este Bulgaria, o decizie strategica, avand in vedere pozitionarea depozitului in Giurgiu, in proximitatea granitei cu tara vecina. „Unul dintre obiectivele noastre principale pentru al doilea an este cresterea numarului de abonati si numarului de comenzi livrate: 10.000 de abonati recurenti si 60.000 de comenzi”, adauga Paul Nicolau.

Leave a reply