FashionNova.com are de dat 4,2 milioane $, dupa ce a ascuns review-urile negative
Site-ul FashionNova.com a fost luat la intrebari de Federal Trade Commission (FTC) din SUA, dupa ce s-a aflat ca nu publica automat (sau chiar deloc) review-urile de 1-3 stele primite de la clienti, citim pe nytimes.com. FTC a decis ca site-ul e-commerce sa plateasca o suma de 4,2 milioane $ si a mentionat ca acest caz este primul in care se dovedeste ca o companie a ascuns review-urile negative.
FashionNova.com a folosit un sistem tert de review-uri de produs, care – inainte de a posta review-urile de 1-3 stele – le punea pe o lista de asteptare si le analiza, in timp ce pe cele 4 si 5 stele le publica automat. Aceasta practica a avut loc din 2015 si pana in 2019. Si a insemnat ca sute de mii de review-uri negative nu au fost aprobate sau publicate.
Aceste acuzatii sunt „incorecte” si compania „este extrem de increzatoare ca ar fi castigat acest proces si ca a ales sa plateasca aceasta suma de bani, pentru a evita taxele legale care ar fi venit la pachet cu procesul”, a transmis presei Terry Fahn (Purtator de cuvant Fashion Nova). Acesta a dat vina pe o problema legata de autopublicarea anumitor review-uri online si a spus ca au rezolvat problema imediat ce a aflat de ea, in 2019, publicand review-urile nepublicate.
Leave a reply