Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

evoMAG: piata e-commerce romaneasca va creste cu 15%, in 2019

Magazinul online evoMAG.ro estimeaza (intr-un comunicat de presa) ca piata de comert electronic din tara noastra va creste cu aproximativ 15%, in 2019. Aceasta crestere online este datorata unor factori diversi, noteaza sursa. In primul rand, Romania devine o piata de desfacere tot mai importanta pentru marii producatori IT&C, produsele nou-lansate ajungand la noi mult mai rapid, imediat dupa lansare (de exemplu, iPhone 11, a fost anuntat pe 10 septembrie si a intrat imediat in precomanda in tara noastra, iar Samsung a adus Galaxy S10 si Galaxy Note 10 in primul val).

Pe de alta parte, conteaza si schimbarea comportamentului de consum al romanilor, care aloca sume mai mari pe tehnologie de ultima ora, vor acces mai rapid la informatii, consuma mai mult continut si sunt dispusi sa plateasca pentru asta, acceseaza foarte des retelele sociale, interactioneaza mai mult si mai rapid, calatoresc mai mult si incearca sa importe stilul de viata din tarile mai dezvoltate

„Romanii sunt consumatori de tehnologie. Isi doresc si le face placere sa aiba acces la noutatile din domeniu. Pentru ca suntem intr-un moment de crestere a consumului, marii producatori de tehnologie incearca sa il fructifice cat mai bine, astfel ca  investesc mai mult in Romania, aloca bugete mai mari pentru promovare, isi comunica brand-urile mai bine, lanseaza mai multe produse si fac lansarile in Romania in acelasi timp cu lansarile internationale, aduc produsele mai rapid in Romania si in stocuri mai mari”, explica Mihai Patrascu (CEO evoMAG).

Leave a reply