Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Elefant.ro – venituri cu 25% mai mari, in 2019 (36,2 milioane €)

La finalul anului 2019, cifra de afaceri a Elefant Online S.A. (compania care administreaza magazinul online elefant.ro), s-a ridicat la 36,2 milioane €, in crestere cu 25% fata de 2018, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Cresterea a fost realizata cu un efort financiar la jumatate decat in urma cu un an. Desi negativ, EBITDA (profitul companiei, inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) a ajuns de la -2,9 milioane € (in 2018), la -1,4 milioane € (in 2019). In luna mai, elefant.ro estima o crestere a veniturilor de 20%, pana 162 milioane lei, pentru 2019.

„2019 a fost un an al consolidarii intregului business elefant.ro. A trebuit sa analizam cu atentie modelul de business optim pe termen lung, sa facem alegerile corecte (care sa ne ajute in 2020 sa indeplinim cateva obiective importante) si sa intarim baza de dezvoltare pentru anii urmatori. Tehnic, am migrat de la vechea platforma la una noua, care ne ofera – in primul rand – o scalabilitate foarte buna si care, in 2019, ne-a ajutat sa avem cel mai bun Black Friday din istoria companiei. In acest an, urmarim ca elefant.ro sa devina profitabil si asteptam un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro”, transmite Sergiu Chirca (CEO Elefant.ro).

Inceput in 2019 si continuat in 2020, proiectul de extindere a prezentei offline a elefant.ro s-a concretizat prin deschiderea de puncte de vanzare in mai multe benzinarii Rompetrol la nivel national, dar si prin inaugurarea unor puncte de livrare si vanzare in hypermarketuri (precum Auchan Titan si Auchan Drumul Taberei). Diversificarea punctelor de prezenta elefant.ro la nivel national va continua pe tot parcursul lui 2020. „Preconizam o crestere de minimum 20%, in acest an, a cifrei de afaceri. Ne asteptam ca un procent de 90% din venituri sa fie asigurat de operatiunile curente online, 5% de operatiunile din Republica Moldova si 5% din offline”, completeaza Sergiu Chirca.

Leave a reply