Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cum a evoluat shopping-ul pe Pinterest?

Pinterest isi dezvolta de ani buni functiile legate de comertul online, ca toate platformele sociale, dorind sa ajute utilizatorii sa descopere lucruri noi si apoi sa le poata si cumpara, citim pe glossy.co. Conform unui raport recent al companiei, 83% dintre useri au cumparat un produs dupa ce l-au vazut postat pe platforma de catre un brand. Cu un total lunar de peste 320 de milioane de utilizatori activi, Pinterest poate ajuta numeroase afaceri online sa isi creasca vanzarile, ajutandu-se de tehnologia de recunoastere vizuala.

Sursa amintita a trecut in revista evolutia elementelor de shopping social marca Pinterest, din ultimii 5 ani, subliniind urmatoarele etape:

  • in 2015, Pinterest lansa Buyable Pins, permitand utilizatorilor sa cumpere produse direct din poze

  • in 2017, aparea functia de cautare vizuala, care iti permite sa fotografiezi produse din pozele aplicatiei si apoi sa cauti pe Pinterest produse similare; la un an de la lansare, utilizatorii ajunsesera la peste 600 de milioane de cautari vizuale/luna; astazi, tehnologia poate recunoaste peste 2,5 miliarde de produse de imbracaminte si decor

  • in 2018, Buyable Pins era rebrand-uit, devenind Product Pins – conectate la un anumit produs, odata apasate acestea te duc spre magazinul e-commerce de unde puteai cumpara respectivul produs (pe desktop, iti arata pretul in timp real; pe mobile, iti arata pretul pe poza); orice retailer cu un cont Pinterest business se poate inscrie in sistemul Product Pins, incarcandu-si catalogul de produse pe platforma

  • in martie 2019, s-a lansat catalogul dedicat brand-urilor, unde utilizatorii pot vedea toate produsele unui seller si pe baza caruia platforma creeaza automat pin-uri

  • in septembrie 2019, au aparut reclamele mobile platite Shop the Look (disponibile in SUA, mai ales pentru brand-uri care vand imbracaminte de produse pentru casa), care permit companiilor sa incarce o imagine in care un moderl poarta mai multe produse vandute pe site-ul propriu (jeansi, un top, o jacheta, cercei , etc.) si fiecare produs care poate fi cumparat are o bulina alba atasata; pana la 25 de produse pot fi tag-uite intr-o singura imagine
  • din octombrie 2019, prin intermediul tab-ului Shop, utilizatorii pot vedea intr-un singur loc tot stocul unui brand, dand scroll in aplicatie, pe desktop/mobile; odata ce apasa pe produsul dorit, din catalog, ajung direct pe sit

Leave a reply