Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

12 ani de elefant.ro, in cifre (infografic)

Elefant.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca aniverseaza 12 ani de la infiintare si va sarbatori aceasta borna alaturi de clientii sai. Retailerul online cu un portofoliu de peste 1,5 milioane de produse va trimite 8 cumparatori in vacanta. Cei 8 norocosi vor primi cate un voucher in valoare de 500 € fiecare, la finalul campaniei „Zilele Elefant.ro”, care are loc in perioada 20-30 iunie si in cadrul careia vor mai fi oferite peste 100 pachete de produse si vouchere.

„In cei 12 ani, elefant.ro a evoluat de la o librarie online, catre un mall online dedicat familiei si acum un marketplace cu o oferta diversificata. In 18 luni estimam ca doua treimi din vanzari vor fi generate prin marketplace”, transmite Sergiu Chirca (foto, Director General elefant.ro). Retailerul a ajuns, de asemenea, brandul numarul 2 ca notorietate, in categoria companiilor online-first, conform unui studiu GfK.

Iata cum arata, in cifre, parcursul elefant.ro:

  • au fost livrate peste 10 milioane de comenzi
  • peste 2,4 milioane de romani au cumparat cel putin o data de pe elefant.ro
  • au fost cumparate peste 28 de milioane de carti, dintre care peste 1,2 milioane in limba engleza
  • in 2020, Elefant.ro a inaugurat prima editie a celui mai mare targ de carte online, un eveniment cultural de anvergura, cu peste un milion de participanti la fiecare editie
  • de pe site s-au cumparat 2 milioane de jucarii
  • echipa a crescut de la 7 angajati (in 2010), la peste 200 de angajati, in regim permanent (in 2022)

Inca din 2015, elefant.ro s-a orientat catre un model de business omnichannel, dupa ce a deschis primele pickup-points. In prezent, elefant.ro foloseste toate canalele de livrare disponibile in Romania, de la showroom-urile proprii, pana la pachetomate sau oficiile Postei Romane: aproximativ 3.000 de locatii, in total.

Elefant.ro are o infrastructura IT flexibila, care foloseste cele mai sigure solutii globale inovatoare integrate printr-un modul propriu si va continua sa ofere continut mobil nativ, vanzarile de pe dispozitivele mobile depasind in prezent doua treimi din GMV. In intervalul 2010-2022, investitiile totale in dezvoltarea companiei s-au ridicat la aproximativ 100 milioane de lei. In 2021, compania a ajuns la un GMV (Gross Merchandise Volume) de aproape 300 de milioane lei. Sustinut de catre 3 investitori institutionali, cu expunere in tehnologie, retail si servicii financiare, elefant.ro a fost primul business e-commerce din Romania care a emis obligatiuni pe piata de capital in 2018 si, repetat, in 2021.

Leave a reply