Elefant.ro: GMV de peste 120 de milioane de lei, in S1 2021
Elefant Online SA (compania care opereaza elefant.ro) anunta, intr-un comunicat de presa, ca a avut un GMV (gross merchandise value, indicator care exprima valoarea totala a marfurilor vandute intr-o anumita perioada, prin intermediul unui site) de peste 120 milioane de lei in primele 6 luni din acest an, marcand astfel o crestere medie anuala de 31%, la nivelul ultimilor doi ani. Profitul brut in primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o crestere medie de 46%, in raport cu perioada similara din ultimele doua exercitii financiare.
Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulata, in principal, de atragerea unui numar mai mare de vizitatori unici pe site. De exemplu, fata de aceeasi perioada a anului trecut, in primul semestru din 2021 numarul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.
„Anul a inceput cu o crestere robusta in ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat dupa relaxarea restrictiilor. Incepand din luna mai, romanii si-au orientat consumul mai mult catre vacante, restaurante, spectacole si magazinele de proximitate. Vedem aceasta corectie de piata ca pe una tranzitorie si ne asteptam la o revenire a cresterii consumului online incepand cu luna septembrie”, explica Sergiu Chirca, (foto, Director General elefant.ro).
Recent, compania a deschis un showroom in Brasov si unul in centrul comercial Park Lake (din Bucuresti). „In strategia noastra de investitii abordarea acestui segment – numit in industrie last mile si care defineste proximitatea fata de client – este un element important. Vom deschide treptat si alte showroom-uri astfel incat, pana in 2025, preconizam sa avem in jur de 50 locatii la nivel national”, adauga Sergiu Chirca.
Leave a reply