Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Noua platforma Retargeting Biz revolutioneaza piata e-commerce

Platforma romaneasca Retargeting Biz, care desfasoara operatiuni pe 4 piete europene (Romania, Ungaria, Grecia si Bulgaria), anunta, intr-un comunicat de presa, ca a lansat noua platforma de marketing automatizat all-in-one, dedicata magazinelor online locale si internationale si clientilor acestora. Cu o investitie de peste 3 milioane €, folosind tehnologii de ultima generatie, noua platforma revolutioneaza piata e-commerce, venind la pachet cu urmatoarele avantaje:

  • este o solutie all-in-one (reuneste toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online)
  • reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie e cu pana la 15% mai buna, valoarea medie a comenzii si timpul petrecut pe site cresc cu pana la 20%, vanzarile magazinelor online cresc cu pana la 100%
  • poate fi utilizata de toate magazinele online, indiferent de marime sau domeniul de activitate
  • activarea se face rapid, in doar cateva click-uri, si e usor de utilizat chiar si pentru cei cu nivel incepator de marketing digital
  • poate fi accesata si din aplicatia mobila Retargeting Biz, disponibila pe iOS si Android

„Produsul nou este deja activ, o parte dintre clientii existenti deja au fost migrati pe noua tehnologie, iar feedback-ul lor este WOW! Usor de folosit, bazata pe AI si automatizarea proceselor, resurse bogate de design grafic si continut auto-generat, doua noi canale de marketing de ultima generatie, o experienta minunata atat pentru magazinele online, cat si pentru clientii acestora. Aduce atat imbunatatiri la nivelul serviciilor deja existente, cat si doua noi servicii, recomandari personalizate si newsletter dinamic de o complexitate foarte mare si cu eficienta ridicata in cresterea ratei de conversie si a valorii cosului de cumparaturi, cat si in imbunatatirea experientei vizitatorilor magazinelor online”, transmite Alina Mitrica (foto, CCO Retargeting Biz).

Avantajele principale ale magazinelor online care implementeaza solutia Retargeting Biz sunt cele legate de automatizarea si personalizarea campaniilor de marketing, gestionarea principalelor canale de marketing dintr-o singura platforma, simplu si rapid, dar si de eficientizarea resurselor folosite, atat a celor umane, prin reducerea timpului petrecut in configurarea si administrarea campaniilor de marketing, a resurselor de design grafic si continut folosite, dar si a celor financiare, prin optimizarea costurilor cu reclamele automatizate, cat si prin continutul personalizat care duce la cresterea ratei de conversie, a ratei de retentie si a valorii cosului de cumparaturi. in plus, personalizarea continutului ofera vizitatorilor si abonatilor magazinelor online o experienta mult mai frumoasa si mai utila pe site-urile acestora.

Cifra de afaceri la nivelul companiei a fost de aproape 10 milioane de lei in 2020, cu 58% mai mare decat in 2019. Cresterea a venit pe fondul dezvoltarii pietei de e-commerce la nivel global, dar si pe cresterea notorietatii brandului Retargeting Biz si a rezultatelor bune raportate de clienti. In prezent, echipa Retargeting Biz este formata din peste 50 de persoane, dintre care 35 in Romania si peste 15 in pietele externe in care compania activeaza.

„Fiind o platforma foarte complexa, procesul a durat doi ani si jumatate, iar la realizarea ei au lucrat mai multe echipe, atat interne, cat si externalizate. A fost creata in totalitate cu echipe din Romania, insa am avut si aportul colegilor din celelalte tari, fiecare venind cu feedback si ajutand in procesul de testare a platformei. Ca si cifre, in medie 15 de ingineri software au lucrat in acelasi timp la platforma, asta pe langa resursele de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management si content”, explica Rares Banescu (foto, CEO si Fondator Retargeting Biz).

Pentru majoritatea platformelor e-commerce, exista deja integrare, astfel incat activarea magazinului online se face rapid, in cateva click-uri. Pentru celelalte platforme sau site-uri custom, echipa tehnica si de customer support de la Retargeting Biz ofera sprijin pentru integrare. in cazul in care un magazin online nu are suficiente resurse de timp sau umane si nici nu colaboreaza cu o agentie, accesand serviciul Premium Account Management, va avea la dispozitie o intreaga echipa de specialisti care se va ocupa de strategia, implementarea si monitorizarea campaniilor lor.

Dupa ce un magazin online implementeaza solutia Retargeting Biz, rezultatele incep sa apara imediat pentru cea mai mare parte a campaniilor. Pentru cele care includ mecanismul de machine learning este nevoie de o perioada mai lunga de acumulare de date, sistemul actualizandu-se continuu pana ajunge la livrarea celor mai bune rezultate.

Obiectivele din acest an vizeaza cresterea numarului de magazine online locale si internationale care implementeaza noua platforma Retargeting Biz, consolidarea pozitiei pe pietele din Romania, Ungaria, Grecia si Bulgaria, dar si extinderea pe noi piete europene. „Obiectivul principal este sa oferim cat mai multor magazine online accesul la o super tehnologie, usurandu-le munca si ajutandu-le sa creasca organic, progresiv. Cea mai buna promovare pentru noi este recomandarea clientilor nostri si suntem convinsi ca rezultatele nu vor intarzia sa apara. Ne dorim in primul rand consolidarea in toate cele patru piete in care activam in prezent si unde avem deja deschise birouri fizice cu echipe locale, apoi extinderea pe noi piete”, mai spune Rares Banescu.

Leave a reply