Editia online GPeC SUMMIT (2-3 noiembrie 2020), in cifre
Editia aniversara de 15 ani a GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de e-commerce & marketing digital din Europa de Est – va avea loc exclusiv online, pe 2-3 noiembrie 2020 si va insemna, in cifre: 15 cursuri intensive (adica 22,5 ore de continut), peste 30 de speakeri (acesta fiind, potrivit organizatorilor, „cel mai bun line-up din istoria GPeC”) si peste 38 de ore de continut practic.
Pe 2 noiembrie, urca pe scena virtuala a GPeC SUMMIT figurile marcante ale e-commerce-ului autohton si unii dintre cei mai buni specialisti autohtoni: Iulian Stanciu (eMAG), Felix Patrascanu (FAN Courier), Raluca Radu (ANSWEAR), Cristi Movila (VTEX), Anabela Luca (adLemonade), Mihai Vinatoru (DWF), Bogdan Colceriu (Frisbo), Dorin Boerescu (2Performant), Valentin Radu (Omniconvert) sunt doar cativa dintre acestia. Pe 3 noiembrie este Ziua Speakerilor Internationali, printre care se numara: Dan Ariely (aflat in topul Bloomberg al celor mai influenti 50 de ganditori contemporani) si Rand Fishkin, Andy Crestodina, Karl Gilis, Els Aerts, Wil Reynolds – toti cu un background profesional incontestabil.
„2020 a fost un an cu multe provocari, atat pentru o parte insemnata din retailerii traditionali, cat si pentru cei online, care s-au vazut nevoiti sa pivoteze si sa isi schimbe rapid gama de produse si strategia de business, in functie de evolutia epidemiologica. Multi au realizat acum cat de important este canalul online si au decis sa il prioritizeze, dar nu toti detin informatiile necesare – de aceea am decis sa acordam participare gratuita la conferinta GPeC din 2 noiembrie, astfel incat toti cei interesati de domeniu sa primeasca informatiile esentiale si sa afle ultimele noutati precum si trend-urile pentru viitorul apropiat”, explica Andrei Radu (foto, CEO & Fondator GPeC). Conferinta va fi accesibila gratuit, cu o simpla inregistrare online, in prealabil, aici.
In paralel, pe 2 noiembrie au loc 15 cursuri de 90 de minute fiecare, cu unii dintre cei mai buni traineri romani. Participantii vor putea alege maximum 4 cursuri pe care le pot accesa Live, dar vor primi inregistrarile video ale tuturor celor 15 sesiuni, pentru a le putea urmari oricand, de acasa, si a nu rata nimic din continutul transmis. Nivelul tuturor cursurilor este incepator/intermediar. Subiectele abordate in cadrul cursurilor sunt esentiale pentru orice business online: Facebook & Google Ads, social media, SEO, Google Analytics, vanzarea in eMAG Marketplace, Google Shopping, Google search ads, User Experience & optimizarea conversiilor, Google Display, YouTube Ads, marketing afiliat, Growth Strategy & retentia clientilor, branding, aspecte juridice/GDPR. Pretul biletului pentru cursuri si Ziua Speakerilor Internationali este de 109 € + TVA (Oferta Very Early Bird, valabila pana pe 6 octombrie 2020, ora 23:59).
Ziua de 2 noiembrie se va incheia cu cea de a 15-a editie anuala a Galei Premiilor GPeC, in cadrul careia vor fi desemnati castigatorii Competitiei Magazinelor Online GPeC si va fi rasplatita performanta principalelor companii din domeniu pentru anul in curs. Accesul la gala este gratuit. Detalii complete si inscrieri la GPeC SUMMIT online 2 pot fi regasite pe website-ul GPeC.ro.
Leave a reply