Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Influenteaza emoji-urile din subiectul unui e-mail rata de deschidere?

 

Aceasta este intrebarea pusa de searchenginejournal.com, al carei raspuns a fost descoperit dupa ce sursa amintita a testat aproape 3,9 milioane de e-mail-uri in al carui subiect erau/nu incluse emoji-uri si a analizat, timp de doua luni (iunie-iulie 2020), reactia abonatilor lor la prezenta acestora in newsletter-ul propriu. Concluziile referitoare la rata de dechidere, rate de click-through si numarul de dezabonari sunt unele surprinzatoare:

  • emoji-urile in subiectul unui e-mail-uri duc la o rata de deschidere mai mica a acestora
  • rezultatele legate de CTR au indicat faptul ca, atunci cand destinatarii deschideau e-mail-urile, rata de click-through a fost mai mare in cazul mesajelor cu un emoji in subiect
  • rata de dezabonare de la lista a fost mai mare in cazul acestor tipuri de e-mail-uri

  • numarul de plangeri referitoare la abuz e un indicator puternic al relevantei continutului mesajelor in ochii publicului si trebuie urmarit cu atentie; comparand e-mail-urile cu emoji-uri si cele fara, s-a observat ca cele dintai au primit mai multe plangeri
  • unde ar trebui plasat un emoji in subiect e un alt aspect important – pentru o rata de deschidere mai buna, la final, arata studiul

Studiile existente deja spun ca emoji-urile din subiectul e-mail-urilor nu afecteaza neaparat rata de deschidere a acestora. Subiectul (cel mai important aspect al unui e-mail) trebuie sa atraga atentia imediat si sa stimuleze cititorul sa actioneze, dar nu exista dovezi ca emoji-urile cresc rata de deschidere, atragand atentia intr-o maniera pozitiva (pot determina destinatarul sa deschida e-mail-ul doar pentru a se dezabona de la el).

Nielsen a testat diverse e-mail-uri cu emoji-uri in subiect si a rugat participantii la test sa selecteze (dintr-o lista) cuvintele care descriu cel mai bine e-mail-ul – cele mai alese au fost „ineficient”, „enervant”, „plictisitor”, in timp ce e-mail-urile fara emoji-uri au fost considerate a avea valoare mai ridicata. Iar o cercetare din 2017 a aratat ca folosirea lor scade perceptia competentei expeditorului, iar folosirea lor creeaza engagement pozitiv doar la ocazii sezoniere, informale.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply