Influenteaza emoji-urile din subiectul unui e-mail rata de deschidere?
Aceasta este intrebarea pusa de searchenginejournal.com, al carei raspuns a fost descoperit dupa ce sursa amintita a testat aproape 3,9 milioane de e-mail-uri in al carui subiect erau/nu incluse emoji-uri si a analizat, timp de doua luni (iunie-iulie 2020), reactia abonatilor lor la prezenta acestora in newsletter-ul propriu. Concluziile referitoare la rata de dechidere, rate de click-through si numarul de dezabonari sunt unele surprinzatoare:
- emoji-urile in subiectul unui e-mail-uri duc la o rata de deschidere mai mica a acestora
- rezultatele legate de CTR au indicat faptul ca, atunci cand destinatarii deschideau e-mail-urile, rata de click-through a fost mai mare in cazul mesajelor cu un emoji in subiect
- rata de dezabonare de la lista a fost mai mare in cazul acestor tipuri de e-mail-uri
- numarul de plangeri referitoare la abuz e un indicator puternic al relevantei continutului mesajelor in ochii publicului si trebuie urmarit cu atentie; comparand e-mail-urile cu emoji-uri si cele fara, s-a observat ca cele dintai au primit mai multe plangeri
- unde ar trebui plasat un emoji in subiect e un alt aspect important – pentru o rata de deschidere mai buna, la final, arata studiul
Studiile existente deja spun ca emoji-urile din subiectul e-mail-urilor nu afecteaza neaparat rata de deschidere a acestora. Subiectul (cel mai important aspect al unui e-mail) trebuie sa atraga atentia imediat si sa stimuleze cititorul sa actioneze, dar nu exista dovezi ca emoji-urile cresc rata de deschidere, atragand atentia intr-o maniera pozitiva (pot determina destinatarul sa deschida e-mail-ul doar pentru a se dezabona de la el).
Nielsen a testat diverse e-mail-uri cu emoji-uri in subiect si a rugat participantii la test sa selecteze (dintr-o lista) cuvintele care descriu cel mai bine e-mail-ul – cele mai alese au fost „ineficient”, „enervant”, „plictisitor”, in timp ce e-mail-urile fara emoji-uri au fost considerate a avea valoare mai ridicata. Iar o cercetare din 2017 a aratat ca folosirea lor scade perceptia competentei expeditorului, iar folosirea lor creeaza engagement pozitiv doar la ocazii sezoniere, informale.
Leave a reply