eCommerce Growth Summit: peste 25 de speakeri de renume, pe 26-27 martie, la Bucuresti
In perioada 26-27 martie 2020, la Bucuresti, Omniconvert organizeaza eCommerce Growth Summit, 2 zile de conferinte online, cu peste 25 de speakeri nationali si internationali de renume, pe teme legate de strategie, achizitie, conversie & retentie clientelara in industria comertului online. Orice doritor poate participa gratuit la acest eveniment global, inscriindu-se . In contextul Coronavirusului, care a anulat numeroase conferinte si lansari, eCommerce Growth Summit devine o oportunitate de a afla noile tendinte in domeniu de la o serie de speakeri de valoare si de a face newtworking virtual.
Programul, pe zile, include urmatorii speakeri si urmatorele topic-uri de discutie:
- 26 martie:
- Karl Gilis – Cum sa iti dublezi veniturile schimband doar 1 lucru?
- Andy Crestodina – Empatie bazata pe date: 7 surse ascunse ale visurilor si temerilor vizitatorilor tai
- Nir Eyal – Imposibil de distras: cum sa elimini distragerile, sa cresti productivitatea si sa iti dezvolti produsul mai rapid ca oricand
- Gerry McGovern – E-commerce prietenos cu mediul
- Andre Morys – Growth Canvas 2.0: cum sa faci legatura dintre CX si afacei, pentru creste nelimitata
- Talia Wolf – Cum sa creezi magazine iubite de oameni
- Brad Geddes – Managerierea intrebarilor legate de Google Ads, pentru un cont PPC profitabil
- Lukasz Zelezny – Tactici SEO de implementat imediat
- Theodore Moulos – Cum cresti un site e-commerce
- Tim Ash – Dezlantuirea creierului primitiv: utilizarea inconstientului pentru a-i determina pe oameni sa actioneze
- TJ Gamble – Palnia e-commerce: modul corect de a construi un site e-commerce
- Derric Haynie – Cum conversatile pe chat live si in timp real cresc veniturile cu peste 13%
- Miroslav Varga – ROI = de 32 ori mai mare
- 27 martie:
- Ton Wesseling – De la 1 echipa CRO, la intreaga companie
- Dennis Yu – Ce trebuie sastie marketerii moderni despre algoritmul Facebook, in 2020
- Bram DeJonge – Masurarea impactului marketingului tau
- Brian Massey – Injectarea de date in procesul de design
- Ann Stanley – Crearea si manipularea publicului, pentru strategii de remarketing e-commerce
- Candance Ohm – Dovedirea performantelor unei campanii prin experimentare
- Kurt Elster & Andrew Beddel – Cum a construit Andy Bedell o echipa la KeySmart si a facut teste, creand o afacere de milioane
- Tim Kilroy – AARRR: cum sa folosesti „palnia pirat” pentru a-ti planui cresterea
- Shanelle Mullin – Cum sa optimizezi retentia e-commerce
- Roger Dooley – Neuro-loialitatea: convertesti o data, pastrezi clientii pe vecie
- Phillip Walker – Afacerea optimizata
Pentru a vedea intreaga agenda, intra aici. Acest eveniment organizat de Omniconvert are urmatorii sponsori: BigCommerce (Platinum), Expert Sender (Gold), Adroll, Omnisend, Cognitive SEO si Brand Mentions (Silver). Printre parteneri se numara: OnlineGeniuses, Growth Marketing Conference, Marketers Chat.
Leave a reply