Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Doar 4% dintre britanici au incredere in influenceri

Un sondaj de opinie marca YouGov si Grey London (realizat in august 2019) dezvaluie ca social media si influencerii nu sunt deloc considerati o sursa de informatii de incredere, de catre consumatorii britanici. Asta desi aproape 9 din 10 britanici (88%) au folosit cel putin o platforma de socializare in ultimele 30 de zile. Ce spun utilizatorii retelelor de socializare?

  • 41% au vazut continut eronat, in ultima luna
  • 17% spun ca au vazut continut fals
  • cu cat utilizatorii sunt mai tineri, cu atat observa mai usor informatia care induce in eroare
  • 25% spun ca profilurile membrilor familiei lor sunt „extrem de oneste”, iar 22% cred acelasi lucru despre profilurile vedetelor
  • 48% spun ca profilurile vedetelor sunt „lipsite de onestitate” intr-o masura mai mare/mai mica
  • postarile mincinoase ale rudelor si prietenilor ii deranjeaza mai putin pe utilizatori decat postarile mincinoase ale celebritatilor si ale influencerilor (35% vs. 46% vs. 54%)
  • 64% spun ca e revigorant sa vezi influenceri care fac postari oneste, dar doar 4% au incredere in influenceri
  • 28% au observat postari de marketing pe paginile sociale ale vedetelor/influencerilor in ultima luna, iar 49% spun ca acestea nu reprezinta persoana in cauza

Leave a reply