De ce abandoneaza clientii cosurile online?
Problemele legate de serviciul clienti sunt principalul motiv pentru care un client isi umple cosul de produse, dar nu le mai achizitioneaza, scrie emarketer.com. Conform unui studiu realizat in octombrie 2015, in Statele Unite, 52% din utilizatorii de Internet americani au renuntat la serviciile unui site de comert cu amanuntul din cauza serviciului clienti defectuos. Generatia Y a fost cea mai deranjata de acest aspect: 54% dintre persoanele de 18-34 de ani au preferat sa gaseasca alt site cu produse similare, decat sa-si duca pana la capat comenzile. Acelasi motiv a fost citat si cand vine vorba despre site-uri de telecomunicatii (in cazul carora 23% dintre respondenti au preferat sa renunte la serviciile lor) ori site-uri care vand excursii (unde procentul a fost de 12%).
Oamenii sunt frustrati de mai multe aspecte care tin de serviciul clienti: alt studiu american, din septembrie anul trecut, spune ca cel mai deranjant aspect este faptul ca li se cere sa-si repete informatia prea des in procesul de comanda (24%), urmat de timpul de asteptare prea mare si de faptul ca, desi au o problema, serviciul clienti nu ii ajuta (19%).
Leave a reply