Cum urmariti campaniile online in afara de utilizarea parametrilor UTM?

Raporteaza
Intrebare

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza

M-ar interesa daca folositi si alte standarde sau parametrii pentru descoperirea acestora.
Multumesc

Topic deschis 0
Web analytics basics alex rada 6 ani 4 raspunsuri 367 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Cosmin Daraban

    Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Depinde mult de ce urmaresti, trafic, vanzari, awareness si depinde mult unde faci acele campanii, pe bloguri, pe retelele sociale.

    Poti urmarii numarul de mentionari ale brandului, numarul siturilor pe care au aparut informatii despre campania ta, cresterea comunitatii din retelele sociale etc.

  2. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    intrebam doar daca exista si alti parametrii precum utm_ din URL-uri pentru landing page-urile unui site.

  3. Cosmin Daraban

    Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Am inteles acum, te referi strict la partea de analytics.

    Personal, inca nu am auzit de alteva infara de utm_

  4. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Daca vrei, poti sa-ti definesti propriile variabile de tip “utm” in Google Analytics. Vezi imaginea de mai jos.

Raspunde la aceasta intrebare pentru alex rada