Cum urmariti campaniile online in afara de utilizarea parametrilor UTM?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
M-ar interesa daca folositi si alte standarde sau parametrii pentru descoperirea acestora.
Multumesc
Deschis
0
Web analytics basics
12 ani
4 raspuns
1271 vizualizari
0
Răspunsuri ( 4 )
Depinde mult de ce urmaresti, trafic, vanzari, awareness si depinde mult unde faci acele campanii, pe bloguri, pe retelele sociale.
Poti urmarii numarul de mentionari ale brandului, numarul siturilor pe care au aparut informatii despre campania ta, cresterea comunitatii din retelele sociale etc.
intrebam doar daca exista si alti parametrii precum utm_ din URL-uri pentru landing page-urile unui site.
Am inteles acum, te referi strict la partea de analytics.
Personal, inca nu am auzit de alteva infara de utm_
Daca vrei, poti sa-ti definesti propriile variabile de tip „utm” in Google Analytics. Vezi imaginea de mai jos.
