Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum poti sa iti cresti vanzarile de Black Friday

silkmart black friday

Pentru ca tot mai multi utilizatori de internet din Romania au auzit si deja cunosc fenomenul Black Friday, multi dintre acestia devin clienti pentru multe magazine online cu ocazia acestui eveniment. Deci este evident faptul ca magazinele online si nu numai, trebuie sa fie pregatite pentru acest lucru.

Putem spune ca anii trecuti au fost doar de acomodare si educare a pietei, unde un cuvant important in aceasta directie l-a avut emag.ro, liderul de piata din comertul online din Romania.

Stiu, sunt multe magazine care „se folosesc” de Black Friday pentru a epuiza stocurile mai vechi, chiar daca vanzarile nu le mai aduc neaparat un castig semnificativ, sunt magazine care privesc acest eveniment ca si o oportunitate, dar au fost si magazine care au prezentat oferte mincinoase…

De ce sa participi cu magazinul tau la Black Friday ?

  • Pentru ca poate fi unul dintre cele mai importante evenimente de marketing din an pentru magazinul tau

  • Pentru ca poti sa-ti cresi rapid numarul de clienti activi, daca gandesti Black Friday ca pe o campanie de marketing care sa-ti aduca rezultate pe termen lung.

  • Pentru ca iti poti reactiva si fideliza clienti vechi, daca ai deja o baza de clienti si reusesti sa-ti segmentezi corect listele in functie de vanzari.

  • Pentru ca iti poti creste vizibilitatea in online si intari brandul in fata clientilor.

  • Pentru ca poti sa inveti lucruri noi despre procesul de vanzare si comportamentul clientilor.

Stim ca in piata sunt multe magazine care in timpul anului acorda o atentie mai mica sau mai mare clientilor, lucru care in timp se regaseste in cresterea numarului de clienti, sau inchiderea acestui magazin.

Indiferent de nisa in care activezi, este foarte important sa oferi acum ceva clientilor tai sau vizitatorilor magazinului tau, asta doar daca vrei sa ai un business cu o cresterea a cifrei de vanzari de la an la an. In functie de implicarea ta, munca depusa si bugetul acordat, in timp poti sa obtii anumite beneficii sau nu…

Daca inca ai probleme cu fidelizarea clientilor, retentia acestora sau activarea celor vechi, de Black Friday cu siguranta poti rezolva destul de usor aceste lucruri, intr-o mod cat se poate de original si profesional. Ideea este sa vrei acest lucru si sa-l comunici inainte pe toate canalele de promovare utilizate de tine.

Cum poti sa-ti cresti vizibilitatea online de Black Friday ?

Daca mai sus am amintit de comunicare, despre surprizele pe care vrei sa le faci clientilor tai, dar si viitorilor clienti, poti incepe o campanie de teasing din blog, continuand pe retelele sociale, email marketing, chiar si PPC.

Pentru ca azi, comunicarea se face foarte mult vizual, este important sa iti pregatesti aceste lucruri din timp, mai exact: design-ul la newslettere, bannerele, imaginile pentru postari si alte eventuale materiale media pe care crezi ca le poti utiliza.

Stim ca totul incepe de la echipa, deci strategia pe care vrei sa o implementezi si toate deciziile tale legate de acest eveniment, eu recomand sa le discuti si sa stabilesti impreuna cu echipa. Astfel fiecare poate sa-si cunoasca rolul si aportul pentru bunul mers al lucrurilor pe toata durata evenimentului, fie ca acesta dureaza o zi sau o saptamana. 

Dupa cateva discutii cu o parte din clientii ale caror magazine ruleaza pe platforma SIlkMART, am decis sa facem un ghid util de Black Friday, pe care ulterior am hotarat sa-l oferim si publicului.

Ce informatii poti sa gasesti in acest ghid ?

Am pus o serie de sfaturi si idei practice, aplicabile imediat pentru cei care doresc sa vanda mai mult in perioada acestui eveniment.

Afla cum poti sa iti pregatesti campaniile de content marketing, comunicarea pe retelele sociale, pregatirea magazinului, dar si informatii care sa te ajute pentru campaniile tale Google AdWords si Facebook Ads.

Asa ca profita de ocazia ca Black Friday a prins atat de bine si la noi si ca persoanele care au fost la tine si te cunosc vor reveni, chiar si doar de curiozitate. Fa-i sa ramana, ofera-le ceea ce cauta, la preturi mai reduse. Pana la urma, acesta nu este un profit, este o investitie cu rezultate pe termen lung.

Mai multe informatii utile cu sfaturi aplicabile imediat, poti sa gasesti dupa ce descarci ghidul SilkMart.

Cosmin Daraban

CMO @ SilkWEB

Despre Cosmin Daraban

Online din 2000, Cosmin Daraban este specializat in marketing online si eCommerce, CRO (optimizarea ratei de conversie) si tehnici de crestere a traficului si vanzarilor. Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel, podcast-ul Doza de eCommerce by Gomag, hub-ul de educare Academia de eCommerce si cartea eCommerce no Bull$#!t. Tot ce ai nevoie pentru a vinde online, lansata in 2019. Probabil il cunosti si in calitate de jurat sau speaker la cele mai importante evenimente din eCommerce-ul romanesc. De-a lungul anilor, alaturi de echipa sa, Cosmin a contribuit la cresterea a numeroase firme, iar in prezent, pe platforma se dezvolta peste 2700 de magazine online, din toate industriile.

Follow Me

Leave a reply