Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

EY Romania si TotalSoft lanseaza studiul “Social media si mediul de afaceri romanesc”

Patru din cinci companii din Romania (adica 78%) folosesc retelele de socializare pentru promovare. Facebook este in top, urmat de Youtube si Linkedin, conform studiului ”Social Media si mediul de afaceri romanesc” realizat de EY Romania anul trecut.

In data de 28 octombrie 2014, la Hotel InterContinental din Bucuresti, BusinessMark organizarea conferința ”Social Media Business Forum”, în cadrul căreia va avea loc și lansarea oficială a studiului realizat de EY România și TotalSoft – ”Social media și mediul de afaceri românesc 2014”

Evenimentul este dedicat specialiștilor în social media, comunicare și marketing în cadrul căruia isi propune crearea unui mediu profesionist de discuții asupra modului în care marketingul prin rețelele de socializare ne poate ajuta în dezvoltarea de business. Conferinta va dezbate subiecte precum construirea de strategii de social media potrivite pentru compania administrata, rolul social media in generarea de leaduri, identificarea nevoilor clientilor si intampinarea acestora prin social media.

Rezultatele studiului ”Social media și mediul de afaceri românesc 2014” vor fi prezentate și discutate de Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft și Constantin Măgdălina, Strategic Development, EY România & IAB expert.

Printre speakerii evenimentului se mai numără și:

  • Elena Badea, Head of Marketing Enablement, EY România
  • Corina Vasile, Communication and PR Director, Raiffeisen Bank
  • Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România
  • Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România
  • Mirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania
  • Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada

“Social media business forum” va avea loc marti, 28 octombrie 2014, la Hotel InterContinental din București.

Parteneri: EY Romania.

Pentru detalii suplimentare, accesaţi www.business-mark.ro. Pentru inscrieri, contactează-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro, office@business-mark.ro.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply