Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie: Facebook si Instagram au atras 65% din bugetul reclamelor e-commerce, in 2022

Social media si-a solidificat influenta asupra comertului online, iar – in Marea Britanie – 65% din bugetele din publicitatea e-commerce au fost distribuite catre retelele Facebook si Instagram, in 2022. In Google Ads s-au investit 22,9 procente, iar in TikTok – doar 4,3%, anunta internetretailing.net, citand rezultatele unui studiu realizat de platforma financiara Juni, pe propriii clienti e-commerce.

Pozitia fruntasa detinuta de Facebook si Instagram s-a erodat in cursul anului, de la 70,5% in ianuarie, la 60,9% in noiembrie. Iar TikTok a castigat destul de mult teren, in cursul anului, depasind Amazon (1,4%), Pinterest (0,5%) si Snap (0,4%), pentru a se plasa pe locul 3 in clasamentul amintit. TikTok a avut cel mai mare market share in julie (10,1% din bugetul total) si iunie (8,7%).

Google a suferit o scadere in luna august, cand a reprezentat dar 16,4% din total, dar a urcat la 25% in noiembrie, sugerand ca Google Ads-urile recupereaza teren in momente-cheie pentru retailerii online – cum sunt Black Friday si Cyber Monday. Tot in aceasta luna s-au cheltuit si cele mai mari bugete de advertising (16% din totalul anual), iar retailerii online britanici au dat 61,3% din bugetul lor lunar pe publicitate! Urmatoarele luni de foc au fost aprilie (12% din total) si mai (10,5%). Junie stimeaza ca luna decembrie va depasi usor luna noiembrie.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply