Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cum cresti un magazin online si faci retentie de clienti, cu ajutorul continutului

Ce este necesar pentru a porni o afacere in e-commerce? Ai nevoie de produse, o platforma pentru magazinul online (cum e Gomag) si, bineinteles, servicii de calitate. Dar ce se trece cu vederea este importanta utilizarii unui continut de calitate. Este recomandat sa atragi clienti cu ajutorului continutului, mai ales daca ai un magazin online. 

Mai mult, continutul postat pe site si blog (neaparat trebuie sa ai o sectiune pentru blog) cantareste mult in obtinerea unei pozitii cat mai bune in rezultatele Google. Numai cu un continut unic si relevant poti creste vizibilitatea magazinului tau online in motoarele de cautare. Asa cum exemplifica Deajoaca.ro, unul dintre magazinele online de succes deschise pe platforma Gomag.

Cat este de important continutul si crearea unui blog, in cadrul unui magazin online?

Deajoaca.ro, un magazin online lansat in 2020, in faza incipienta a pandemiei in Romania, a ajuns sa culeaga roadele de pe urma postarii de continut. Echipa din spatele magazinului a inteles importanta oferirii de continut util. Astfel, a creat continut pentru publicul sau tinta, apeland la diversi bloggeri. Postarile au fost facute atat in social media, cat si pe blogul lor propriu, nativ in magazinul online datorita modului de „Blog” Gomag. 

continut-blog-deajoacaDe ce pune Deajoaca.ro atat de mult accent pe continut?

Competitia pe piata poate fi destul de dura. Cu siguranta exista magazine care vand aceleasi produse precum cele din portofoliul tau. In acest caz, trebuie sa te gandesti la ce anume ii face pe cumparatori sa aleaga un magazin online. Ce apreciaza ei cel mai mult? Pentru ca au de unde alege, se indreapta spre magazinele care ofera si continut de calitate, pe langa o gama larga de produse. De cele mai multe ori, oamenii cauta solutii, idei sau recomandari. Iar atunci cand le oferi toate astea, ii aduci, de fapt, mai aproape de produsele tale. Continutul creat pentru clientii tai te poate ajuta sa te diferentiezi de competitie.

Continutul creste increderea oamenilor in brand

Pe langa faptul ca furnizeaza solutii pentru probleme sau idei pentru o viata mai buna, continutul imbunatateste si reputatia unui brand. In cazul Deajoaca.ro, colaborarea cu bloggeri a dus in acest punct. Bloggerii au selectat produse din magazin si si-au exprimat parerea sincera prin intermediul continutului. Au oferit, de asemenea, si idei de utilizare a produsului (de exemplu cum se poate folosi o jucarie pentru imbunatatirea motricitatii fine la copii). 

Un proiect de succes, legat de continut, la Deajoaca.ro, a fost crearea unor „sesiuni de joaca” in social media. Sesiunile au abordat diverse subiecte si au prezentat functionalitatea diverselor produse din magazinul lor online. Mai precis, s-au oferit idei de jocuri in legatura cu anumite produse sau cum pot acestea imbunatati anumite abilitati ale copiilor. 

Au fost in total trei sesiuni de acest tip, rezultatul fiind un numar mare de parinti care au decis sa apeleze la echipa magazinului pentru sugestii. Voiau sa stie ce jucarii sunt mai potrivite pentru varsta copilului lor. In acest caz, un blog prezent in magazinul online poate ajuta mult. Poate oferi indrumare potentialilor clienti, poate oferi raspunsuri la intrebarile lor sau pur si simplu poate oferi continut placut de lecturat. 

modul-blog-gomagCum si unde se creeaza continut

Desi echipa Deajoaca.ro avea experienta in business, cand a venit vorba despre utilizarea unei platforme e-commerce si crearea de continut, a trebuit sa o ia de la zero. Gomag a reprezentat primul lor contact cu o astfel de platforma. In ciuda lipsei de experienta, au reusit sa puna la punct un magazin online pe cont propriu, intr-un timp scurt. Platforma a fost creata sa ofere utilizatorilor usurinta la folosire si control total asupra magazinului. Pentru ca unul din obiectivele Gomag este sa sprijine utilizatorul cat mai mult in dezvoltarea business-ului, modulul „Blog” a fost dezvoltat in acest scop. In cazul Deajoaca.ro, a fost una din functionalitatile care i-a ajutat sa creasca treptat si natural.

Iar faptul ca blogul este prezent direct in platforma simplifica mult lucrurile. Totul este la indemana si usor de utilizat, fara a mai fi nevoie de crearea unui blog separat, pe un alt CMS.  Modulul „Blog” poate fi folosit de orice detinator de magazin pe platforma Gomag. Poate fi accesat din dashboard-ul magazinului si configurat conform nevoilor magazinului. Iar in Academia Gomag gasesti un curs gratuit legat de strategia de blogging, menit sa te ajute sa folosesti puterea continutului pentru a-ti creste magazinul online.

Revenind la planurile Deajoaca.ro privind crearea de continut, ele vor continua si pe viitor. Unul din obiectivele brandului este sa devina o platforma educationala, nu doar un magazin de jucarii. Iar acest lucru va fi posibil cu ajutorul continutului. Pe langa continuarea „sesiunilor de joaca”, se va da startul si unei serii de episoade cu tematica „Terapie prin joaca”. Tot efortul este depus pentru cresterea unei comunitati in jurul brand-ului si a increderii in companie, ceea ce va duce, fara indoiala, la cresterea business-ului.

Iar pentru cei care au nevoie de o solutie flexibila si usor de configurat pentru magazinul lor online, recomandam platforma Gomag. Poti incerca functionalitatile platformei gratuit, timp de doua saptamani. 

Citeste si:

Leave a reply