Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pasiune, perseverenta si implicare: povestea Mini Junior, afacere de succes pe Gomag

In antreprenoriat, desi reteta succesului se lasa inca asteptata, exista cateva elemente necesare care iti paveaza drumul. Perseverenta si deciziile istete valoreaza mai mult decat munca grea – desi e absolut clar ca trebuie sa muncesti pentru a reusi.  

Mediul de afaceri e unul in continua schimbare, la fel si comportamentul clientilor. Asa ca e important sa iti pastrezi perspectiva deschisa si sa te inconjori de parteneri seriosi, pe care te poti baza ca te vor ajuta sa cresti. Un exemplu bun al acestei strategii este afacerea Mini Junior, care avanseaza constant spre varful industriei articolelor pentru copii, impreuna cu platforma Gomag. Astazi te invitam sa descoperi parcursul acestui business. 

Pentru ca, desi media promoveaza constant cifre uimitoare despre topul jucatorilor din piata, business-urile mici sunt in acelasi timp exemple de succes si tenacitate, cu produse si idei fantastice in nisele lor. Vezi mai jos interviul video sau citeste ideile extrase din acesta:

Inspira-te si vezi cum poti chiar si tu sa iti dezvolti afacerea online. 

Povestea de succes a business-ului Mini Junior incepe in anul 1999, cand Viorica Sabau si sotul ei au pornit o afacere cu profil de marochinarie.  Anii au trecut, iar in 2003, si-au extins business-ul cu articole pentru copii, deoarece doreau sa devina parinti.  Prin munca multa si dorinta de a creste, au trecut de la un mic magazin de 20 de metri patrati, la doua spatii mari, unul de 160 si altul de 90 de metri patrati.

Apoi, 2010, au deschis un nou showroom si au decis sa se orienteze si catre vanzarile online. Dupa trei ani, impreuna cu un membru al familiei, au pornit site-ul online si au inceput sa dezvolte partea de vanzari pe internet. Lucrurile au functionat, insa pana la un moment dat. Prin colaborarea cu Gomag, care a inceput in 2020, au primit suportul necesar pentru a creste si mai mult business-ul lor online. Astazi, Mini Junior are o echipa dedicata, cu angajati care se ocupa de preluarea comenzilor, postarea produselor si consilierea clientilor. 

Au trei magazine fizice si un magazin online, si gestioneaza stocurile de marfa prin intermediul integrarilor cu platforma Gomag.

Mini Junior a reusit sa-si creasca vizibilitatea si sa aiba clienti fideli, datorita seriozitatii, comunicarii eficiente cu clientii si atitudinii prietenoase. Cu ajutorul platformei Gomag, au reusit sa dezvolte magazinul online si sa ofere constant o experienta placuta clientilor. In ciuda provocarilor, cum ar fi pandemia din 2020, Mini Junior a gasit oportunitati in comertul online si a continuat sa evolueze.  Cu planuri de a investi mai mult in campanii de promovare si de a-si consolida pozitia pe piata, Mini Junior are incredere ca va continua sa prospere si sa se bucure de sustinerea clientilor lor loiali. 

Partea de business online i-a ajutat sa isi sustina angajatii si sa continue dezvoltarea chiar si in perioada pandemiei. Viorica Sabau subliniaza importanta cunoasterii produselor, pasiunea pentru afacere si dorinta de a invata continuu pentru a reusi in mediul online. Increzatoare in viitorul lor, Mini Junior continua sa se dezvolte si sa ofere produse de calitate clientilor din intreaga tara. Experienta cu Gomag este una pozitiva, iar Mini Junior considera ca seriozitatea si suportul oferit sunt lucruri valoroase in dezvoltarea afacerii lor. 

Abordarea omnichannel le aduce comenzi constante, doar din mediul online obtinand o medie de 1000 comenzi lunar.

Viorica a ales abonamentul Enterprise si a invatat o multime de lucruri de la inceputul colaborarii, datorita resurselor Gomag si echipei de Customer Support. Business-ul Mini Junior este un exemplu real de succes in lumea afacerilor, reusind sa creasca si sa se adapteze intr-o piata in continua schimbare. 

Ii felicitam pentru realizarile lor si le dorim mult succes in continuare! Speram ca povestea lor te-a inspirat si ca i-a dat un avant sa explorezi si tu oportunitatile pe care mediul online le ofera pentru afacerea ta. Te invitam si pe tine sa iti creezi un cont demo pe platforma pentru a putea studia exact cum poti sa ai un magazin online pe GomagPoti utiliza contul demo timp de 15 zile gratuit.  

Citeste si:

Despre Cosmin Daraban

Online din 2000, Cosmin Daraban este specializat in marketing online si eCommerce, CRO (optimizarea ratei de conversie) si tehnici de crestere a traficului si vanzarilor. Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel, podcast-ul Doza de eCommerce by Gomag, hub-ul de educare Academia de eCommerce si cartea eCommerce no Bull$#!t. Tot ce ai nevoie pentru a vinde online, lansata in 2019. Probabil il cunosti si in calitate de jurat sau speaker la cele mai importante evenimente din eCommerce-ul romanesc. De-a lungul anilor, alaturi de echipa sa, Cosmin a contribuit la cresterea a numeroase firme, iar in prezent, pe platforma se dezvolta peste 2700 de magazine online, din toate industriile.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] Pasiune, perseverenta si implicare: povestea Mini Junior pe Gomag […]

Leave a reply