Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum atragi clientii online, de Ziua Indragostitilor?

reclame VD

Dupa Sarbatorile de iarna, luna septembrie (cand copiii reincep scoala) si 8 martie, Valentine’s Day/Ziua Indragostitilor e pe locul patru in clasamentul sarbatorilor care baga in vrie cumparatorii si ii determina sa-si goleasca portofelele, scrie advertise.bingads.microsoft.com. In 2015, in SUA s-au cheltuit 18,9 miliarde $, cu 10% mai mult decat in 2014 (conform unui sondaj de opinie realizat in ianuarie de National Retail Federation). In medie, consumatorii au dat 142 de dolari pe un cadou. Acelasi sondaj dezvaluie ca anul acesta americanii isi vor cheltui dolarii mai ales pe bomboane (53%), flori (38%) si cine romantice (35%), iar 39% spun ca si-ar dori sa primeasca un smartphone cadou.

Cu doua saptamani inainte de 14 februarie, companiile care vor sa faca profit cu aceasta ocazie ar trebui sa isi dea seama ca telefoanele mobile vor fi un ajutor de nadejde al cumparatorilor (conform datelor interne Microsoft, in perioada ianuarie-februarie 2015, 32% dintre cautarile legate de Ziua Indragostitilor au fost facute pe telefoane mobile). Ajutati-i sa va devina clienti, puneti la cale o strategie targetata si nu uitati:

  • cu cat se apropie sarbatoarea dragostei, cu atat se estimeaza cresterea numarului de click-uri mobile – in saptamana 8-14 februarie a anului trecut, cele legate de flori au crescut cu 154%, cele legate de felicitari – cu 540% si cele legate de bomboane/ciocolata – cu 123%; deci, in functie de ce vindeti, e o idee buna sa atrageti clientii pe ultima suta de metri, marindu-va vizibilitatea cuvintelor-cheie
  • promovati-va produsele folosind cuvintele magice „super oferta”, cumparatorii cauta des preturi mai mici si vor intra online pentru a compara ofertele cu cele din offline
  • analizand combinatiile de cuvinte care sunt cele mai eficiente in atragerea clientilor, Microsoft recomanda sa folositi expresii ca „tablete la reducere”, „preturi foarte mici”, „livrare rapida”, „reduceri online”, in functie de ce vindeti si cui va adresati; daca vindeti flori, veti atrage clientii oferindu-le varietate, daca vindeti bomboane – reclamele trebuie sa mentioneze livrarea gratuita/in aceeasi zi pentru a convinge, dca vindeti cadouri – mizati pe expresii ca „Cumpara aici cele mai bune tablete”

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply