Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum creste ROI-ul prin retargetare pe Facebook?

facebook ads

Social media este locul unde reclamele retargetate pot ajunge la clienti pe Internet, via smartphone-uri, via aplicatii mobile, unde reclamele relevante transforma potentialii clienti in cumparatori. Prin retargetare, reclamele sunt personalizate in functie de fiecare client (orientandu-se dupa indici ca timpul petrecut pe site ori abandonarea cosului), facandu-le mai relevante pentru acesta si mai eficiente. Retargetarea pe Facebook a devenit o unealta indispensabila pentru marketingul in mediul digital, iar analizand peste 55.000 de campanii publicitare de pe Facebook, in perioada iulie 2014 – iunie 2015, adroll.com a descoperit ca peste 90% dintre specialistii in marketing cred ca retargetarea e la fel sau chiar mai eficienta ca search-ul, email-ul si alte campanii publicitare.

Momentan, Facebook inseamna 1,49 miliarde de utilizatori activi/luna pe plan global (la care poate ajunge reclama ta), venituri din publicitate mai mari cu 43% fata de 2014 si un reach mobil de 1,3 miliarde de utilizatori activi/luna pe plan global (cu 23% mai mult ca in 2014). Cum ajungi la ei? Cu reclamele dinamice din carusel: lansate in februarie 2014, reclamele dinamice permit companiilor sa promoveze, intr-o singura reclama, mai multe produse diverselor persoane care le-a vizitat site-ul, in functie de varsta, interese si locatia lor. Un fost vizitator al site-ului cu pricina va fi intampinat pe Facebook de o reclama extrem de targetata, in functie de un algoritm predicitiv. Acest tip de reclama e mult mai eficienta si costa mai putin ca una generalista. Si da, Facebook-ul mareste impactul reclamelor (si ROI-ul), dar cele mai bune rezultate se obtin daca strategia de retargetare e una impartita intre Facebook si campanii web.

 

 

Raspunde la aceasta intrebare