Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum creste ROI-ul prin retargetare pe Facebook?

facebook ads

Social media este locul unde reclamele retargetate pot ajunge la clienti pe Internet, via smartphone-uri, via aplicatii mobile, unde reclamele relevante transforma potentialii clienti in cumparatori. Prin retargetare, reclamele sunt personalizate in functie de fiecare client (orientandu-se dupa indici ca timpul petrecut pe site ori abandonarea cosului), facandu-le mai relevante pentru acesta si mai eficiente. Retargetarea pe Facebook a devenit o unealta indispensabila pentru marketingul in mediul digital, iar analizand peste 55.000 de campanii publicitare de pe Facebook, in perioada iulie 2014 – iunie 2015, adroll.com a descoperit ca peste 90% dintre specialistii in marketing cred ca retargetarea e la fel sau chiar mai eficienta ca search-ul, email-ul si alte campanii publicitare.

Momentan, Facebook inseamna 1,49 miliarde de utilizatori activi/luna pe plan global (la care poate ajunge reclama ta), venituri din publicitate mai mari cu 43% fata de 2014 si un reach mobil de 1,3 miliarde de utilizatori activi/luna pe plan global (cu 23% mai mult ca in 2014). Cum ajungi la ei? Cu reclamele dinamice din carusel: lansate in februarie 2014, reclamele dinamice permit companiilor sa promoveze, intr-o singura reclama, mai multe produse diverselor persoane care le-a vizitat site-ul, in functie de varsta, interese si locatia lor. Un fost vizitator al site-ului cu pricina va fi intampinat pe Facebook de o reclama extrem de targetata, in functie de un algoritm predicitiv. Acest tip de reclama e mult mai eficienta si costa mai putin ca una generalista. Si da, Facebook-ul mareste impactul reclamelor (si ROI-ul), dar cele mai bune rezultate se obtin daca strategia de retargetare e una impartita intre Facebook si campanii web.

 

 

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply