Cum creste ROI-ul prin retargetare pe Facebook?
Social media este locul unde reclamele retargetate pot ajunge la clienti pe Internet, via smartphone-uri, via aplicatii mobile, unde reclamele relevante transforma potentialii clienti in cumparatori. Prin retargetare, reclamele sunt personalizate in functie de fiecare client (orientandu-se dupa indici ca timpul petrecut pe site ori abandonarea cosului), facandu-le mai relevante pentru acesta si mai eficiente. Retargetarea pe Facebook a devenit o unealta indispensabila pentru marketingul in mediul digital, iar analizand peste 55.000 de campanii publicitare de pe Facebook, in perioada iulie 2014 – iunie 2015, adroll.com a descoperit ca peste 90% dintre specialistii in marketing cred ca retargetarea e la fel sau chiar mai eficienta ca search-ul, email-ul si alte campanii publicitare.
Momentan, Facebook inseamna 1,49 miliarde de utilizatori activi/luna pe plan global (la care poate ajunge reclama ta), venituri din publicitate mai mari cu 43% fata de 2014 si un reach mobil de 1,3 miliarde de utilizatori activi/luna pe plan global (cu 23% mai mult ca in 2014). Cum ajungi la ei? Cu reclamele dinamice din carusel: lansate in februarie 2014, reclamele dinamice permit companiilor sa promoveze, intr-o singura reclama, mai multe produse diverselor persoane care le-a vizitat site-ul, in functie de varsta, interese si locatia lor. Un fost vizitator al site-ului cu pricina va fi intampinat pe Facebook de o reclama extrem de targetata, in functie de un algoritm predicitiv. Acest tip de reclama e mult mai eficienta si costa mai putin ca una generalista. Si da, Facebook-ul mareste impactul reclamelor (si ROI-ul), dar cele mai bune rezultate se obtin daca strategia de retargetare e una impartita intre Facebook si campanii web.
Leave a reply