Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum atingi profitul cand vinzi produse premium online

Intr-un context caracterizat de imprevizibil si o piata in continua miscare, poate fi greu de crezut ca magazinele cu produse premium pot fi profitabile. Dar, realitatea ne arata ca exista potential in aceasta zona; sunt clienti care prefera sa cheltuie in plus, in schimbul unui nivel mai inalt de calitate.

In plus, daca dai dovada de determinare si, mai ales, implicare, poti da drumul afacerii tale si sa ajungi sa faci profit. 

Otilia Constantinescu, persoana din spatele brand-ului Juland, ne-a povestit cum a reusit in nisa ei si cum a descoperit beneficiile platformei Gomag

Un exemplu bun de magazin online care a oferit (si ofera in continuare) produse premium, este Juland.ro

Ce fel de produse vinde Juland.ro?

Juland.ro este un magazin de jocuri si jucarii educative, inclusiv roboti programabili. Referitor la roboti, a fost o adevarata provocare sa gaseasca furnizori pentru astfel de produse. In Romania nu se gasesc deloc, deci salvarea a venit de la furnizori din afara. Cu toate astea, piata de roboti este inca problematica. 

Restul jocurilor si jucariilor apartin unor brand-uri foarte cunoscute si sunt importate din SUA. Juland.ro nu a importat niciodata produse din China si nici nu intentioneaza sa o faca. Unul din obiective este pastrarea aceluiasi nivel de calitate ca pana acum.

Inca de la inceput, magazinul a adus produse si brand-uri noi in fiecare luna. Acest lucru va continua, din dorinta de a oferi clientilor un portofoliu cat mai generos.

O particularitate a magazinului online Juland este faptul ca toate produsele sunt in prealabil testate de Otilia. Ei ii place foarte mult sa se joace cu baiatul ei, asa ca testeaza personal produsele din magazin cu el sau prietenii acestuia. Asta ii permite sa faca si recomandari potrivite parintilor care ii solicita ajutorul, din moment ce isi cunoaste foarte bine produsele.

Care au fost cele mai mari provocari?

Otilia a avut in minte o idee de business de multe vreme, dar nu a avut curajul sa o puna in practica. Dupa finalizarea concediului de maternitate, intorcandu-se la vechiul job, a ajuns la concluzia ca locul ei nu era acolo.

Pe masura ce baiatul ei crestea, a aparut si dorinta de a gasi jocuri si jucarii ce ii pot dezolta anumite abilitati. Aceste aspecte i-au oferit Otiliei motivatia necesara sa porneasca la drum si sa-si indeplineasca visul de a avea propria afacere.

Cele mai mari provocari au venit de la faptul ca afacerea a fost pornita cu forte proprii. Cu alte cuvinte, Juland.ro a inceput ca un business mic, cu capital la fel de mic. Din acest motiv, cash flow-ul a fost problematic. Exista momente cand si in prezent cash flow-ul poate genera dificultati. 

Apoi, din momentul punerii in aplicare a unei idei, dureaza pana ce obtii rezultate. Trebuie sa ai rabdare. Ai ideea, investesti in ea, pui planul in actiune si astepti o perioada. Rezultatele nu apar peste noapte. Cu toate astea, Otilia a testat si testeaza in continuare idei si planuri, pentru a vedea ce merge si ce nu pentru magazinul ei. 

Iar in ultimul timp, provocari au aparut in sectorul logistica si aprovizionare, cum poate au simtit multi antreprenori. Au fost momente cand gasirea de stocuri suficiente si transportatori prompti nu au fost sarcini tocmai usoare.

Ce dorinte sau asteptari au clientii de la un magazin online?

In cazul magazinului Juland, clientii apreciaza cel mai mult consultanta oferita. Parintii vor sa stie care produse sunt cele mai potrivite pentru copiii lor. Desi produsele sunt insotite de imagini de calitate si o descriere detaliata in magazinul online, clientii pot suna oricand pentru sugestii si detalii suplimentare.

De curand, Juland are si un showroom fizic, unde parintii pot veni, insotiti de copii, pentru a vedea si testa produsele. Aici se pot juca si pot primi sfaturi legate de produse, pentru a face cele mai bune alegeri.

Dupa migrarea pe Gomag, ce schimbari s-au produs?

De la bun inceput Juland.ro a fost o afacere online, dar a functionat pe alta platforma. Otilia a auzit de Gomag de la un colaborator, ceea ce i-a starnit suficient curiozitatea pentru a-si crea un cont de demo. 

Timp de 15 zile, a petrecut fiecare zi pe contul de Gomag, testand functionalitati si citind documentatia din sectiunea Help

Otilia a ales sa mute magazinul pe Gomag deoarece aceasta platforma oferea multe avantaje in plus fata de platforma folosita initial. Cel mai important avantaj i s-a parut multitudinea de parghii de marketing oferite de Gomag. Cu ajutorul lor, poate sa aplice planuri creative pentru beneficiul clientilor. 

Dupa migrare, magazinul a inregistrat o crestere evidenta. Bineinteles, acest aspect a fost suma mai multor factori, printre care se numara si migrarea la Gomag. 

Un mare ajutor l-a gasit in activarea GoBotilor. Platforma Gomag ofera GoBoti specializati pe diferite activitati, astfel incat sa economisesti timp si efort cu sarcinile zilnice legate de bunul mers al magazinului. 

Otilia a stiut exact ce vrea sa automatizeze pe Juland, asadar nu i-a fost greu sa dea drumul GoBotilor. In prezent, ii foloseste pe toti cei oferiti de abonamenul Gomag ales si intentioneaza sa achizitioneze GoBoti suplimentari. 

Sfaturi utile pentru antreprenori

Traim intr-o perioada propice afacerilor din mediul online. De anul trecut s-a observat o crestere spectaculoasa in eCommerce, iar cresterea continua si in prezent. Asadar, este un moment potrivit pentru a lansa un magazin online.

Dupa cum spune si Otilia, provocari exista. Vei fi in priza mereu, dar asta nu inseamna ca trebuie sa iti pui planurile pe pauza, din cauza temerilor si ingrijorarilor. Daca ai un plan, definitiveaza-l si pune-l in actiune cat mai repede. Evita sa lasi timpul sa treaca fara a actiona.

Cat despre platforma Gomag, Otilia o recomanda tuturor datorita faptului ca este user-friendly. Cu putina rabdare si perseverenta, vei ajunge sa folosesti platforma fara probleme. 

In plus, iti sta la dispozitie o intreaga echipa de suport si ai toata documentatia necesara pentru a gasi raspunsuri la intrebari.

Daca esti in cautarea unei solutii rapide, prietenoasa cu utilizatorul, ce ofera o gama larga de functionalitati dedicate zonei de eCommerce, foloseste contul de demo de la Gomag

Te vei convinge ca lansarea unui magazin online nu este o misiune imposibila, ci o posibilitate in viitorul foarte apropiat. Trebuie doar sa te implici. 

Citeste si:

Despre Cosmin Daraban

Online din 2000, Cosmin Daraban este specializat in marketing online si eCommerce, CRO (optimizarea ratei de conversie) si tehnici de crestere a traficului si vanzarilor. Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel, podcast-ul Doza de eCommerce by Gomag, hub-ul de educare Academia de eCommerce si cartea eCommerce no Bull$#!t. Tot ce ai nevoie pentru a vinde online, lansata in 2019. Probabil il cunosti si in calitate de jurat sau speaker la cele mai importante evenimente din eCommerce-ul romanesc. De-a lungul anilor, alaturi de echipa sa, Cosmin a contribuit la cresterea a numeroase firme, iar in prezent, pe platforma se dezvolta peste 2700 de magazine online, din toate industriile.

Follow Me

Leave a reply