Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

COVID-19: cum si-a crescut o librarie offline vanzarile cu 200%, in plina carantina

Libraria si cafeneaua The Wild Detectives (din Dallas) si-a inchis portile odata cu majoritatea afacerilor din oras, cand pandemia COVID-19 a impus distantarea sociala. Dar si-a regandit strategia de marketing cu succes, citim pe adweek.com. Cu ajutorul agentiei Dieste, la care au apelat in ultimii ani pentru diferite campanii, cei de la The Wild Detectives au mutat vanzarea de carti in spatiul offline si au ambalat-o sub forma unui site de turism.

Dieste promovase cartile celor de la The Wild Detectives sub forma unor destinatii turistice, in urma cu ceva timp, invitand potentialii clienti sa mearga la „Barcelona cu 14 $”. Acum a mers pe aceeasi idee, creand site-ul gobookatrip.com, care pare – la prima vedere – unul pe care poti cauta destinatii din intrega lume. Casuta de „Cautare” iti afiseaza insa rezultate literare: carti care au drept subiect respectivul oras. Libraria The Wild Detectives a anuntat apoi ca devine agentie de turism, pe social media, socandu-si fanii, in plina pandemie: postarea in cauza a avut peste 260 de comentarii.

Dar campania a dat roade: libraria a avut o crestere a vanzarilor cu 200%! „Toata lumea a spus «Cine deschide fix acum o agentie de turism?». Oamenii s-au speriat serios si apoi au intrat pe noul site si si-au dat seama ca era vorba despre carti”, a povestit Ciro Sarmiento (CCO Dieste), pentru sursa amintita. De la lansarea gobookatrip.com (pe 26 aprilie), vanzarile online au crescut cu 200%, 30.000 de vizitatori unici ajungand pe site. Tot traficul a fost generat organic, fara a se cheltui un dolar pe reclame. „Aceasta campanie nu doar ca ne-a depasit asteptarile, dar ne-a permis sa ne reconectam cu multi dintre clientii nostri intr-un mod distractiv si proactiv, in mijlocul uneia dintre cele mai mari crize din istorie”, a completat Javier Garcia Del Moral (Owner The Wild Detectives). Libraria va continua sa adauge carti prezentate sub forma de destinatii pe site, pentru a sustine cererea ridicata din partea cititorilor.

Leave a reply