Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

COVID-19, SUA: vanzarile online de bautura au crescut de 5 ori YoY, la inceput de aprilie

In perioada 5-18 aprilie, in SUA, vanzarile e-commerce de bauturi alcoolice au fost de 5 ori mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, informeaza thedrinksbusiness.com, citand date marca Nielsen. In perioada 1-18 aprilie, cresterea a fost de peste 2 ori mai mare YoY (+234%). Pe fondul pandemiei COVID-19, americanii care ieseau des in oras, la baruri si restaurante, au fost nevoiti sa ramana in case de la mijlocul lui martie incoace si au comandat bautura online.

Conform Nielsen, cea mai mare rata de crestere a vanzarilor online s-a inregistrat in randul bauturilor spirtoase, desi vinul continua sa detina cea mai mare „felie” din e-commerce-ul de profil (aproape 70% dintre vanzarile cu amanuntul de alcool, pe Internet). Comparand perioada 5-18 aprilie cu o perioada de 2 saptamani de dinaintea pandemiei, sursa amintita a concluzionat ca numarul de persoane care au facut cumparaturi virtuale de bauturi alcoolice s-a triplat. In plus, Nielsen noteaza ca valoarea comenzilor online a crescut semnificativ, proportional cu cresterea numarului de produse din acestea.

„Asa cum am aflat din sondajul nostru, adultii care beau des alcool in oras (inainte de COVID-19) va cumpara mult mai probabil alcool si in magazinele fizice, si online, comparativ cu cei care au un consum mediu de alcool. 28% dintre consumatorii frecventi de alcool in locatii fizice au spus ca au cumparat mai multa bautura in ultima luna de la magazinele fizice, comparativ cu 15% dintre ei cu un consum mediu. Cine bea frecvent in oras a avut cu 60% mai multe sanse de a cumpara mai multa bautura in ultima luna prin livrare acasa sau ridicare din magazin, cu 80% mai multe sanse de a cumpara online de la un bar sau un restaurant si cu 55% mai multe sanse de a-si mari numarul de achizitii de la o berarie, un club de vinuri sau o distilerie. A intelege cum cumpara alcool bautorul frecvent este din ce in ce mai important acum, cand furnizorii, restaurantele si berariile apeleaza la modalitati creative de a atrage acest grup de consumatori”, explica Danelle Kosmal (Vice-presedinte al Departamentului de Bauturi Alcoolice, la Nielsen).

Comentarii ( 2 )

  1. […] perioada 5-18 aprilie, in SUA, vanzarile e-commerce de bauturi alcoolice au crescut de 5 ori YoY. Una dintre companiile din aceasta nisa este Empathy Wines, care vinde seturi de 3, 6 sau 12 sticle […]

  2. […] in 3-4 luni, s-au dezvoltat cat in 3-4 ani, estimeaza emarketer.com (doar la inceput de aprilie, vanzarile online de bautura crescusera de 5 ori YoY). De aceea, alimentele (proaspete, ambalate si bauturi) se anunta a fi categoria de produse […]