SUA: alimentele comandate online vor fi produsele cu cea mai mare crestere, in 2020
Mancarea si bautura comandate pe Internet sunt o categorie de produse a caror crestere a fost accelerata de pandemia COVID-19: in SUA, in 3-4 luni, s-au dezvoltat cat in 3-4 ani, estimeaza emarketer.com (doar la inceput de aprilie, vanzarile online de bautura crescusera de 5 ori YoY). De aceea, alimentele (proaspete, ambalate si bauturi) se anunta a fi categoria de produse e-commerce cu cea mai mare crestere in 2020, in SUA – 58,5% YoY. Pe locul doi se vor plasa produsele de Sanatate, Ingrijire si Infrumusetare, cu 32,4%.
Cresterea vine atat pe fondul restrictiilor sociale impuse de noul coronavirus (care a determinat cumparatorii online sa achizitioneze mai multe alimente ca pana acum), cat si al cresterii numarului de americani care au cumparat pentru prima data astfel produse pe Internet. Sursa amintita estimeaza ca numarul amatorilor de e-grocery va ajunge la 131 de milioane (+41,9% YoY).
„Amazon si Instacart sunt cei mai mari beneficiari ai orientarii rapide spre cumpararea de alimente online si livrarea lor acasa. Costco e magazinul nr. 1 cand vine vorba despre a-ti face stocurile de alimente, a fost un jucator cheie in timpul perioadei de cumparaturi facute pe fondul panicii, in timpul pandemiei, si va beneficia de asta, pe masura ce isi muta mai multi clienti spre comenzile online. Walmart si Target sunt si ele pe val, gratie priceperii la livrarile in parcarile proprii”, este de parere Andrew Lipsman (Analist Principal eMarketer, la Insider Intelligence).
Leave a reply