VTEX, F64 si Frisbo – parteneriat pentru implementarea de solutii e-commerce complete
VTEX anunta (intr-un comunicat de presa) ca a semnat un parteneriat cu F64 si Frisbo, pentru implementarea unei solutii e-commerce complete, destinate companiilor offline care vor sa faca mutarea online, in contextul actual, generat de pandemia COVID-19. VTEX este furnizor global al unei platform unificate de comert pentru companii medii si mari, cu operatiuni in 39 de tari, si una dintre cele mai importante platforme e-commerce din lume, potrivit IDC MarketScape si Gartner. Frisbo este platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezenta in CEE, iar F64 este cel mai mare magazin online de produse foto-video din Romania.
„Lucrurile s-au schimbat in ultima luna, iar companiile au facut in 5 zile schimbari pe care, in mod normal, le-ar fi facut in cativa ani. Dincolo de nevoia de a fi online, vedem ca multi comercianti care vor sa faca acest pas isi doresc, in mod real, migrarea in cele mai bune conditii, pentru a putea beneficia si pe viitor de bazele puse acum. Avem resursele si suntem pregatiti sa sprijinim companiile care doresc sa isi scaleze afacerile in online si sa le oferim o solutie completa”, transmite Cristi Movila (foto, Country Manager VTEX Romania), mentionand ca tot ce tine de implementarea si gestionarea platformei de comert din spatele magazinelor online si de fluxul de comenzi va fi gestionat de VTEX.
Frisbo va asigura partea de logistica si de depozitare a marfurilor (platforma VTEX fiind deja integrata cu Frisbo), iar F64 se va ocupa de partea de documentare foto-video a produselor. Pe langa expertiza rezultata din dezvoltarea business-ului de baza, VTEX si Frisbo au avantajul de a fi prezenti in mai multe tari si de a lucra cu mai multe companii din diverse domenii de activitate, fiecare cu specificul ei, avand deja acces la modele de business pentru produsele care se cauta acum.
„Companiile trebuie sa fie foarte bine optimizate ca sa adauge business-ului lor componenta online intr-un mod competitiv. Spatiul de depozitare e un cost fix, oamenii angajati reprezinta un cost fix, iar cel mai simplu mod in care companiile le pot transforma in costuri per comanda, variabile in functie de numarul de comenzi, e sa externalizeze spre un centru de e-fulfillment”, spune Bogdan Colceriu (foto sus, CEO Frisbo). „Experienta acumulata in cei 19 ani de existenta pe piata ne permite sa dezvoltam cu usurinta servicii care deriva din activitatea noastra principala. Stim foarte bine cum sa scoatem in evidenta caracteristicile produselor si cum sa le prezentam, astfel incat sa fie pe intelesul consumatorilor”, incheie Marian Alecsiu (foto jos, CEO F64).
Leave a reply