Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19, Romania: 17 companii sprijina tranzitia magazinelor fizice spre online, cu programul #VreauOnline

Pentru a facilita tranzitia in mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii autohtone de top (cu experienta in servicii pentru comertul online), au pus bazele initiativei #VreauOnline, anunta acestea, intr-un comunicat de presa. Programul ofera training gratuit si servicii specializate de transformare digitala, la pret redus (crearea unui magazin digital, promovare prin marketing online, procesare automatizata de comenzi, impachetare si livrare de colete, plata cu cardul, facturare si toate serviciile e-commerce adiacente). Proprietarii magazinelor fizice care vor sa invete despre cum sa-si lanseze propriile afaceri virtuale pot sa se inscrie gratuit la workshop-uri si sa beneficieze automat de promotii aici.

Membrii aliantei #VreauOnline sunt:

  1. Blugento (platforma romaneasca de e-commerce pentru construirea magazinului digital)
  2. Frisbo (cel mai popular serviciu romanesc de procesare automata a comenzilor)
  3. FAN Courier (liderul serviciilor de curierat din Romania)
  4. Banca Transilvania (banca dedicata afacerilor mici si mijlocii romanesti)
  5. Retargeting.biz (servicii automatizate de marketing digital)
  6. SMSO (platforma integrata de servicii de comunicare prin SMS)
  7. TargetWeb (servicii avansate de SEO si optimizare)
  8. Newsman (cel mai mare serviciu de email marketing din Romania)
  9. MOCAPP (platforma martech de influencer marketing)
  10. Zea (agentia de marketing digital specializata pe e-commerce)
  11. Canopy (companie romaneasca experta in PPC advertising)
  12. Eliade Rotariu (autor, trainer si manager de business)
  13. Pluriva (sistem ERP integrat pentru gestiunea si automatizarea fluxurilor de back-office din e-commerce)
  14. SmartBill (cel mai folosit soft de facturare si gestiune de pe piata locala)
  15. Vivre (cel mai popular site de Home & Deco, deschis acum ca marketplace si altor comercianti)
  16. Total PR (agentie de comunicare cu experienta in promovarea afacerilor online)
  17. Salesfox (echipe de vanzari on-demand, produs Neogen)

Reprezentantii initiativei #VreauOnline anunta primele doua workshop-uri gratuite programate pentru luna aprilie, transmise live prin website-ul aliantei https://vreau.online/:

  • 28 aprilie, 08:00-09:00 – Morning Login Workshop cu tema „4 servicii de care ai nevoie ca sa-ti lansezi magazinul online”
  • 30 aprilie, 08:00-09:00 – Morning Login Workshop cu tema „Cum sa-ti promovezi noul magazin online”

„Scopul aliantei noastre e de a pregati comerciantii pentru «noua ordine a comertului», care ne impinge vrand-nevrand spre vanzari online. E-commerce-ul creste deja de mult timp, motiv pentru care am si adunat specialistii in acest domeniu, insa provocarea cauzata de coronavirus vine cu noi oportunitati: cresterea cererii consumatorilor de a cumpara online. Magazinele au nevoie sa se adapteze rapid prin lansarea unui shop online, promovarea prin marketing digital, administrarea in siguranta a stocului si procesarea de comenzi dupa norme noi, sa livreze rapid si economic si sa-si automatizeze toate procesele, de la facturare si urmarire a coletelor pana la administrarea retururilor, protejandu-si in acelasi timp personalul si afacerea”, explica Sandu Babasan (Fondator Blugento), in numele aliantei #VindemOnline.

„Automatizarea comenzilor este ceea ce facem de ani de zile, insa acum mai mult ca oricand trebuie integrat comertul cu toate uneltele digitale disponibile. Prin alianta #VreauOnline am reusit pentru prima data sa oferim toate serviciile intr-un pachet unic pentru comercianti. Fiecare dintre partenerii nostri au acceptat sa ofere promotii masive la produsul comun pe care-l oferim, pentru a face cat mai usor pentru magazinele fizice sa faca tranzitia spre o activitate de vanzari pe Internet”, adauga Bogdan Colceriu (Fondator Frisbo).

Leave a reply