Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

BioUp.ro, crestere de 30% a mediei vanzarilor online zilnice, in pandemie

Magazinul de produse 100% bio si gourmet BioUp.ro a inregistrat o crestere generala constanta de 30% a mediei vanzarilor online zilnice, in perioada martie-iunie 2020, comparativ cu primele doua luni din acest an. Conform comunicatului de presa, varful vanzarilor a fost luna aprilie, cand vanzarile zilnice au crescut de 3 ori fata de o zi obisnuita. In lunile pandemiei COVID-19, cele mai cautate produse au fost cele din categoria de dulciuri bio vegane BioUp. Principalul motiv al schimbarii obiceiurilor alimentare, conform unui studiu intern (realizat pe clientii magazinului online), a fost dorinta adoptarii unui stil de viata cu totul diferit, axat pe mancare sanatoasa, din origini sigure si fara chimicale.

Valoarea medie a tranzactiilor zilnice a crescut cu aproximativ 50% fata de o perioada obisnuita, in contextul actual. „In perioada pandemiei, am ales sa incurajam plata online cu cardul, oferind un discount special la alegerea acestei modalitati de plata. In urma acestei decizii, comportamentul consumatorilor s-a schimbat si am inregistrat o crestere a valorii cosului mediu cu 20% si o crestere a platilor online cu cardul, de cele mai multe ori de la a doua achizitie din magazinul nostru bio online”, transmite Diana Ardelean (foto, CEO BioUp.ro).

BioUp.ro se asteapta atat la o crestere totala a pietei de produse bio anul acesta, dar si la o migrare treptata a consumatorilor din mediul offline in mediul online. Datorita cresterii treptate a gamei de produse (care a debutat cu introducerea pastelor artizanale de pe coasta Liguria a Italiei), pana la finele anului, compania preconizeaza o crestere progresiva cu minimum 10% in fiecare luna. „Pentru 2020 ne propunem o extindere sanatoasa a portofoliului de produse, asa incat clientii nostri sa gaseasca diversitate in magazinul nostru. Deoarece avem stabilite criterii multe si riguroase in ceea ce priveste selectia de produse, acest lucru nu este usor de realizat. Mai mult de atat, ne propunem ca aceasta extindere a portofoliului sa cuprinda si produse realizate in Romania, insa tinem sa precizam faptul ca si acestea vor trece prin acelasi proces de selectie si testare”, adauga Diana Ardelean.

Leave a reply