Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Consumatorii nu cred ca brand-urile trebuie sa opreasca reclama, pe timp de pandemie COVID-19 (studiu)

Companiile care pun pe pauza sau chiar pe stop publicitatea in timpul pandemiei COVID-19, incercand ca isi reduca din costuri, nu procedeaza corect, citim pe emarketer.com: ar trebui sa isi regandeasca strategia, nu sa opreasca ad-urile. Conform unui sondaj de opinie realizat in martie (de GlobalWebIndex, pe 12.845 internauti de 16-64 de ani, din 13 tari), aproape 4 din 10 americani (38%) cred ca advertising-ul trebuie sa continue ca si pana acum si doar 28% cred ca reclamele trebuie diminuate/oprite (35% au ramas neutri). La nivel global, rezultatele au fost aseamanatoare, procentele fiind de 37%, 27%, respectiv 36%.

Un sondaj de opinie realizat in aceeasi luna de Kantar arata ca doar 8% dintre consumatorii din 30 de tari cred ca oprirea reclamelor trebuie sa fie o prioritate pentru brand-uri, in timp ce 77% dintre respondenti isi doresc reclame care sa le spuna cum ii pot ajuta brand-urile in noua situatie si 75% isi doresc reclame care sa ii informeze ce eforturi face compania in aceasta situatie. O cercetare Ace Metrix publicata la mijlocul lui martie indica faptul ca 86% dintre americanii care vad reclame online sunt deschisi la mentionarea coronavirusului in acestea.  Iar un raport marca Integral Ad Science (din aceeasi luna, esantion de 1.042 internauti americani, peste 18 ani), arata ca utilizatorii nu isi schimba parerea despre un brand daca vad online o reclama a acestuia langa un material legat de pandemie (78%).

Noua strategie de advertising a brand-urilor, in contextul COVID-19, ar trebui sa includa (conform studiilor GlobalWebIndex si Kantar) termeni de plata flexibili (conform unui procent de 80% dintre americanii chestionati in GlobalWebIndex), servicii gratuite (70% dintre americanii chestionati in GlobalWebIndex), inchiderea magazinelor nonesentiale (66% dintre americanii chestionati in GlobalWebIndex), oprirea productiei normale in fabrici, pentru a produce obiecte esentiale (59% dintre americanii chestionati in GlobalWebIndex), dar sa nu exploateze situatia globala pentru a promova brand-ul (75% dintre respondentii cercetarii Kantar) si sa nu contina texte umoristice (40% dintre respondentii cercetarii Kantar).

Leave a reply