Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Consumatorii au cheltuit cu 900 de miliarde $ mai mult online, in 2020

La nivel global, consumatorii au bagat in buzunarele retailerilor online cu 900 de miliarde $ mai mult, comparativ cu 2018 si 2019, informeaza cnbc.com. Suma provine dintr-un raport marca Mastercard Economics Institute, care mai estimeaza ca oamenii vor reveni in restaurante si magazine fizice (pentru a cumpara imbracaminte si incaltaminte), dar vor continua sa-si umple frigiderele si sa caute oferte bune de pret online – obicei care a prins radacini in timpul pandemiei COVID-19. Intr-un interviu pentru emisiunea CNBC „Worldwide Exchange”, Bricklin Dwyer (Economist Sef, Mastercard) a spus ca in jur de 20-30% din acest plus digital de 900 de miliarde $ va continua sa fie inregistrat si in 2021, si in anii urmatori.

Pe masura ce consumatorii au ridicat comenzile date pe Internet din parcarile supermarketurilor sau le-au primit acasa (locul care le-a devenit noul birou), e-commerce-ul a ajuns sa reprezinte 1 din fiecare 5 $ cheltuit, la nivel global, in comertul cu amnuntul (fata de 1 din 7 $, in 2019). Pe termen lung, castigurile din comertul digital vor fi inegale si vor depinde de produsul vandut de fiecare retailer, de cum si-a adaptat acesta modelul de afaceri si de cum prefera consumatorii sa faca diversele achizitii: imbracamintea, de exemplu, e cumparata de obicei din magazine fizice, unde poate fi probata si vazuta indeaproape; electrocasnicele pot fi insa achitionate online, pentru a fi livrate apoi direct acasa.

Raportul noteaza ca alimentele si magazinele cu discount-uri vor inregistra cea mai dramatica si mai durabila orientare catre e-commerce: retailerii din aceste domenii vor pastra 70-80%, respectiv 40-50% din vanzarile digitale castigate in pandemie. Restaurantele, magazinele de imbacaminte, cele care vand produse sportive si jucarii au inregistrat cea mai mare crestere initiala in pandemia COVID-19, dar au pastrat doar 10-20% din vanzarile castigate.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply