Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

30% dintre noi am fost mai atenti la reclamele social media, in pandemie (raport)

Utilizarea si engagement-ul pe retelele sociale s-a schimbat drastic, in pandemia COVID-19, iar 30% dintre consumatorii globali au fost mai atenti sau au interactionat mai mult cu reclamele din social media, a descoperit un raport marca YouGov („International Media Consumption Report 2021”), citat de business.yougov.com. Acesta a avut la baza interviuri realizate online (intre 31 decembriee 2020 si 15 ianuarie 2021), cu 18.929 de adulti, din 17 tari diferite. Cresterea poate fi atribuita lockdown-urilor impuse la nivel national, in numeroase tari, si restrictiilor sociale care au determinat populatia sa petreaca mai mult timp acasa, in fata calculatoarelor si dizpozitivelor mobile.

Aceste circumstante au dus la cresterea consumului de social media si a engagement-ului cu reclamele platite de aici. Impactul pandemiei asupra acestora este vizibil cel mai mult in locuri ca India, Indonezia, China, Emiratele Arabe Unite si Mexic, unde in jur de 50% din populatie a interactionat mai mult cu aceste tipuri de ad-uri. Dar nu toata lumea s-a inghesuit pe retelele sociale: in Marea Britanie, proportia persoanelor care nu au intrat pe nicio astfel de retea s-a dublat, iar interactiunea mai mare cu ad-urile a lipsit si in SUA, Polonia, Franta, Germania, Denemarca si Australia.

Leave a reply