Clientii ING Bank Romania pot plati online sau contactless, via Google Pay
De pe 17 noiembrie 2020, clientii ING Bank Romania au o noua modalitate rapida si simpla de a plati online sau de a efectua plati contactless: inrolarea cardurilor fizice proprii in Google Pay, direct din aplicatia mobila Home’Bank, anunta banca, intr-un comunicat de presa.
Cum functioneaza Google Pay pentru clientii ING? Acestia intra in app-ul Home’Bank, selecteaza cardul pe care vor sa il inroleze in Google Pay (acesta trebuie sa fie un card ING valid, in RON sau EUR si sa fie inscris de catre titular), sa introduca detaliile, apoi cardul fizic primeste un token securizat (ID), prin care se finalizeaza inrolarea. Google Pay accepta atat carduri de debit, cat si carduri de credit si permite efectuarea de tranzactii in aplicatie, la POS-uri fizice cu functie contactless si cumparaturi online (la comerciantii care accepta Google Pay ca metoda de plata). In ceea ce priveste securitatea, informatiile utilizatorului sunt protejate intr-un mod complex, care include, de exemplu, utilizarea unui numar criptat in locul numarului real al cardului, astfel incat detaliile sa se afle in siguranta. Fiecare utilizator are maximum 2 dispozitive proprii pe care poate accesa Google Pay (smartphone si/sau tableta), care trebuie sa aiba minimum Android 5.0, NFC si acces la serviciile Google.
„Intrucat aproximativ 80% din clientii nostri persoane fizice folosesc Home’Bank, a fost o decizie fireasca sa le oferim aceasta noua optiune. Noi, la ING, credem ferm in instrumentele care iti pun la dispozitie tot ce ai nevoie in fiecare zi, oricand la indemana. Si sustinem acest lucru oferind clientilor nostri cat mai multe optiuni de plata, atat ale noastre, cat si externe, pentru ca acestia sa poata folosi metoda preferata, in functie de nevoile lor specifice. Prin urmare, incepand de astazi, clientii care utilizeaza dispozitive Android isi pot inrola cu usurinta cardurile ING in Google Pay direct din Home’Bank si pot incepe sa utilizeze acest mod simplu si rapid de a plati online sau de a efectua plati contactless”, transmite Alina Iacomi (foto, Head of Digital Channels, ING Bank Romania).
Tendinta platilor online si contactless a crescut, in special din cauza preocuparilor ce vizeaza siguranta, in contextul pandemiei COVID-19. In aceasta perioada, pentru prima data in istoria ING, platile cu cardul au depasit retragerile de numerar, iar accesul la aplicatiile bancare mobile prin dispozitive inteligente a crescut cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut. ING Bank are aproximativ 80% dintre clienti activi in Home’Bank, dintre care peste 50.000 s-au alaturat de la inceputul pandemiei. Astazi, 93% din accesarile Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.
Comentariu ( 1 )
[…] Google Pay a fost lansat recent in Romania, ING Bank anuntand acceptarea in sistem a cardurilor fizice ale clientilor proprii, la mijlocul lunii noiembrie. Acum, NETOPIA Payments anunta, intr-un comunicat de presa, ca este […]