Client dubios – refuza comanda regulat
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Avem un client care face regulat comenzi pe site (cam la 2 saptamani) si alege plata prin virament, dar nu plateste facturile proforme si comenzile se anuleaza. Are deja peste 10 comenzi de acest gen, a fost sunat de mai multe, a raspuns si a gasit tot felul de motive pentru care nu poate sa plateasca. Este evident ca nu doreste sa cumpere de fapt nimic. Cum sa procedam cu acest client? Voi ati avut cazuri de acest gen?
Răspunsuri ( 6 )
Salut,
Vezi daca poti pe acel cont pe care il are la tine in platforma poti sa ii impui doar plata cu cardul bancar. In acel moment o sa trebuiasca sa plateasca neaparat cand plaseaza o comanda 😉
Acum ori e nebun, ori vrea sa se dea mare la prieteni ca sa se laude cum isi comanda diverse, ori ( cel mai probabil ) este concurenta care vrea sa afle numarul de comanda. Atata timp cat nu-ti provoaca o paguba efectiva nu cred ca ai ce sa-i faci
Vezi ce scrie in T&C si daca ai posibilitatea sa-i suspenzi/anulezi contul de utilizator.
Prin T&C poti reglementa cu titlu de exemplu o regula conform careia poti suspenda/sterge conturile de utilizator pentru cei ce nu onoreaza X comenzi, cei ce incearca sa fraudeze platforma etc.
Nou e-mail, nou cont
Cum se mentiona si anterior in termeni si conditii de specificat ca iti rezervi dreptul de a nu onora comenzile neachitate si catre persoane care fac frecvent comenzi aiurea.
Am avut si eu ocazii de genul acesta, doar ca la mine nu raspund la telefon, email ceea ce rezulta automat la anularea comenzii fara prea multe discutii.
Daca face comenzile de pe acelasi nume/date de livrare etc.. atunci la viitoarele le poti anula direct fara nicio problema.
Cel mai bine este sa se automatizeze detectarea comenzilor false. Noi de la platforma http://www.famshop.ro am dezvoltat un modul care detecteaza din start comenzile cu sansa mare de refuz.