Client dubios – refuza comanda regulat

Intrebare

Avem un client care face regulat comenzi pe site (cam la 2 saptamani) si alege plata prin virament, dar nu plateste facturile proforme si comenzile se anuleaza. Are deja peste 10 comenzi de acest gen, a fost sunat de mai multe, a raspuns si a gasit tot felul de motive pentru care nu poate sa plateasca. Este evident ca nu doreste sa cumpere de fapt nimic. Cum sa procedam cu acest client? Voi ati avut cazuri de acest gen?

Topic deschis 0
Customer Service & Sales Mituri & greseli uzuale Situatii de criza Flava 2 ani 5 raspunsuri 255 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 5 )

  1. Salut,

    Vezi daca poti pe acel cont pe care il are la tine in platforma poti sa ii impui doar plata cu cardul bancar. In acel moment o sa trebuiasca sa plateasca neaparat cand plaseaza o comanda 😉

  2. Acum ori e nebun, ori vrea sa se dea mare la prieteni ca sa se laude cum isi comanda diverse, ori ( cel mai probabil ) este concurenta care vrea sa afle numarul de comanda. Atata timp cat nu-ti provoaca o paguba efectiva nu cred ca ai ce sa-i faci

  3. Vezi ce scrie in T&C si daca ai posibilitatea sa-i suspenzi/anulezi contul de utilizator.

    Prin T&C poti reglementa cu titlu de exemplu o regula conform careia poti suspenda/sterge conturile de utilizator pentru cei ce nu onoreaza X comenzi, cei ce incearca sa fraudeze platforma etc.

  4. Nou e-mail, nou cont

  5. Cum se mentiona si anterior in termeni si conditii de specificat ca iti rezervi dreptul de a nu onora comenzile neachitate si catre persoane care fac frecvent comenzi aiurea.
    Am avut si eu ocazii de genul acesta, doar ca la mine nu raspund la telefon, email ceea ce rezulta automat la anularea comenzii fara prea multe discutii.
    Daca face comenzile de pe acelasi nume/date de livrare etc.. atunci la viitoarele le poti anula direct fara nicio problema.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.