Dead-end sau doar o treapta mai mare? Profitabilitate? Adaos prea mic?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Salutare tuturor,
Dimineata am vazut un post asemanator cu ce urmeaza sa postez eu dar ‘cu mici’ diferente.
Am site-ul X, cu un nr estimativ de 200 de comenzi pe luna +/-.
Sunt pe nisa de fashion. Am nevoie de un ‘analist’ sau nu stiu cum sa-l numesc. Nu reusesc sa-mi calculez corect probabil adaosul la produse, sau nu stiu unde se greseste. Profitul este f mic, uneori sunt la limita cu banii pentru a aduce produse noi.
De asemenea, nu reusecs sa cresc de 200 de comenzi.
Multumesc.
Răspunsuri ( 2 )
Buna ziua,
Pe partea de analiza te-am putea ajuta noi. Noi suntem o agentie web, care am dezvoltat un soft pentru e-commerce care ruleaza momentan pentru Emag si Amazon, https://cyberaxo.com.
Ce faci pe partea de retargeting ? Cum obtii in prezent aceste vanzari?
Astept sa ne contactez ca sa putem discuta mai multe .
O zi buna,
Ekart Dragos
Salut,
Nu ai precizat cat de vechi este magazinul, dar 200 comenzi lunar este un numar decent. (presupun ca esti undeva la inceput, in nici un caz +5 ani vechime)
Din putinele date furnizate consider ca ai nevoie de o analiza nu numai a adaosului practicat dar si a celorlalte cheltuieli operationale ale firmei (chirii, salari, curieri… etc).
Rata de retur / comenzi refuzate este de asemenea important de studiat.
De asemenea o analiza a contractelor si conditiilor furnizorilor se impune. (nu ai precizat daca faci si productie)
Situatia in care te afli nu este in nici un caz un dead-end, este o „provocare” pe care trebuie sa o treci pentru a creste 🙂
Nu sunt in nici un caz „specialist” pe nisa de fashion dar te pot ajuta cu placere cu o analiza a aspectelor expuse mai sus.
Daca esti interesat te rog sa imi lasi un mesaj aici pe site sau email la: rzvn.tdr [at] gmail.com
Razvan Tudor