Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cifra de afaceri MerchantPro a crescut cu 50%, in 2022, pana la 1,37 milioane €

Platforma de solutii SaaS pentru e-commerce MerchantPro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul 2022 cu o cifra de afaceri de peste 1,3 milioane €, marcand o crestere de aproape 50% YoY. Dinamica pozitiva s-a datorat fidelizarii antreprenorilor din platforma si atragerii de noi magazine online mari, cu activitate complexa si numeroase tranzactii.

Platforma este folosita de aproape 2.000 de magazine online locale, in special din domeniile Fashion, Beauty, Sport, Sanatate, Auto-moto si Echipamente industriale. In 2022, prin intermediul platformei au fost inregistrate 2,7 milioane de tranzactii (+10% YoY). La nivelul tuturor magazinelor online care folosesc MerchantPro, s-au plasat comenzi in valoare de aproape 250 de milioane € (+22% YoY), cu 12,5% mai multe ca numar, fata de 2021. In concluzie, in momentul de fata, platforma sustine aproximativ 4% din comertul online local.

„Focusul nostru constant este pe dezvoltarea platformei, in prezent lucram la o suita de functionalitati, un nou panou de control care aduce un grad ridicat de performanta tehnica, viteza, nivel extins de automatizare, flexibilitate si customizare, dar, de aceasta data din perspectiva back-end, adica a antreprenorului din e-commerce. Iar mai departe, ne propunem sa completam solutiile oferite de MerchantPro cu o serie de produse complementare din aria aplicatiilor de helpdesk- lansarea unei platforme integrate de customer service 360 grade, precum si din aria serviciilor de payments”, noteaza Arthur Radulescu (foto, CEO MerchantPro).

In 2023, MerchantPro mizeaza pe o crestere de 20% si continua investitiile in automatizari, inclusiv pentru integrarea si adoptia solutiilor de inteligenta artificiala, precum si cresterea performantei magazinelor din perspectiva comerciantilor, prin functionalitati extinse in panoul de control. „Anul trecut au fost zeci de magazine de dimensiune medie si mare, adica cu peste 100-150 de comenzi zilnic care au migrat catre platforma MerchantPro, iar anul acesta ne asteptam sa fie peste 100. In acest context, ne asteptam la o crestere de cel putin 10% a numarului de comercianti activi in 2023”, completeaza Arthur Radulescu.

MerchantPro dezvolta in prezent MerchantPro Flex, care integreaza instrumente AI (ca Chat GPT, Google Translate sau Deepl) care vor permite comerciantilor sa se diferentieze fata de competitie prin continut si personalizare. Investitia in aceasta dezvoltare de produs se ridica la aproximativ 300.000 Euro si urmeaza sa fie lansata in urmatoarele luni.

Pentru cresterea performantelor si flexibilitatii in zona de frontend, MerchantPro a investit (in ultimii 2 ani) 400.000 € in dezvoltarea MerchantPro Next, care a adus o crestere a vitezei de incarcare a magazinelor online, noi functionalitati, un sistem deschis de editare a codului HTML&CSS si a template-urilor de randare a continutului, o suita de teme de design preconfigurate si un modul de creare si personalizare de pagini (dupa principii de design no code).

Abonamentele pe platforma MerchantPro pornesc de la 30 €/luna, pentru planul premium dedicat incepatorilor in eCommerce. Abonamentele care cuprind functionalitati dedicate business-urilor cu necesitati operationale mai ridicate pornesc de la 50 €/luna, iar printre principalele avantaje se numara flexibilitate si posibilitati ridicate de customizare, stabilitate, performanta tehnica, ecosistem fluid si deschis, stabilitate si asistenta locala prompta.

Leave a reply