Ce solutii de newsletter folositi la campanile de e-mail marketing pentru utilizatorii mobile?

Intrebare

Fac un mic research legat de posibilitatea implementarii unui script care sa poata creste eficienta unei campanii de e-mail marketing. Ideea e urmatoarea: e dovedit prin statistici ca userul care deschide un newsletter prin e-mail e mai pretentios: daca i se incarca prea greu sau elementele din newsletter sunt alunecate aiurea, acesta va sterge direct mesajul sau il va marca ca si spam in cel mai rau caz.

O campanie de e-mail marketing ideala ar fi sa poti targeta utilizatorii desktop separat de cei mobile. Acelasi continut, designuri diferite.

Eu m-am gandit sa fac script care sa detecteze automat device-ul de pe care e accesat mailul, insa e destul de complicat sa implementezi un astfel de script intr-un sistem de newsletter.

Ar mai fi si solutia de a avea un css customizat care sa afiseze elementele in pagina diferit pe device-uri de mobile fata de desktop.

De ce intrebarea: ce solutii de newsletter folositi pentru campanii de e-mail marketing? in anumite cazuri e foarte util ca intr-o campanie de e-mail marketing sa ai doua seturi de metrice: unul pentru desktop si altul pentru mobile. Asa iti poti imbunatati atat designul pentru desktop cat si cel pentru mobile, pentru mobile avand posibilitatea de a crea designuri mai interactive pentru newsletter care sa-ti afiseze continutul mult mai bine si mai usor de citit.

Topic deschis 0
E-mail marketing Mircea 6 ani 4 raspunsuri 68 vizualizari Expert 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Nu poti sa detectezi dispozitivul pe care e citit mesajul dupa ce l-ai trimis decat atunci cand tot mesajul tau e format dintr-o singura imagine mare in care e pus tot continutul, dar acolo pot aparea alte probleme.

    Dar daca solutia de email marketing iti ofera statistici in legatura cu dispozitivele utilizate atunci poti sa segmentezi inainte de a trimite.

    O alta solutie ar fi sa faci un design care se vede bine pe aproape toate dispozitivele.
    De ce? Pentru ca sunt rare cazurile in care un procent important de utilizatori isi citesc email-ul doar pe un device mobil.

    Primul pas ar trebui sa fie acela de a determina “market share-ul” dispozitivelor din lista ta. Apoi sti pe ce sa-ti concentrezi atentia si poti folosi servicii ca emailonacid sau litmus pentru a testa design-ul pe dispozitivele care te intereseaza.

  2. Intr-adevar primul pas este sa detectezi procentul celor care citesc emailul folosind device-uri mobile, probail o sa vezi undeva in jur de 20%, max 30%.

    Designul responsive este singura varianta ca templateul sa adapteze automat device-ului. Insa din experienta noastra daca urmaresti conversii, nu este suficient ca newletterul sa fie prietenos pt smartphone. Este important ca experienta care o are userul dupa ce da click din newsletter sa fie mobile friendly si apoi…adica experienta in landing page, site etc.

    Mai exista si varianta clasica mai rapida, ca deasupra newsletterului standard sa pui un link catre varianta de mobil care practic se deschide in browser…dar la fel este important ca apoi si exeprienta in site/landing page sa fie mobile friendly

  3. Am cautat acum articolele respective, dar nu le-am gasit nici cum…si din history nu le pot scoate ca de la munca le-am fost citit, insa erau niste infografice foarte utile facute de agentii de publicitate(nu din Romania).

  4. La varianta asta m-am gandit si eu. In headerul newsletterului langa acel link “deschide newsletterul intr-un tab nou” sa fie si “deschide newsletterul pentru varianta mobile”, sau ceva de genul.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.