Creeaza-ti un Cont Nou

Facebook
Google

Login


Facebook
Google

Am uitat parola

Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Facebook
Google

Am uitat parola

  • Cont nou

Login


Facebook
Google

Am uitat parola

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Creeaza-ti un cont
  • Login
  • Consultanta Gratuita
  • Puncte
  • Cursuri Online
  • Pune o întrebare
ECOMpedia ECOMpedia
  • Business
    • Alegerea nisei
    • Anunturi / Oferte Business
    • Chestiuni legale
    • Contabilitate & Gestiune
    • Contractele cu furnizorii
    • Customer Service & Sales
    • Logistica
    • Mituri & greseli uzuale
    • Planul de afaceri
    • Organizare magazin online
    • Plati online
    • Situatii de criza
  • Marketing & Comunicare
    • KPI-uri & Web Analytics
      • Analiza campaniilor
      • Key Performance Indicators
      • Web analytics basics
      • Web analytics advanced
    • Marketing offline & BTL
    • Marketing Online
      • Despre publicitatea online
      • Generalitati
      • E-mail marketing
      • Marketing afiliat
      • SEO
      • PPC & Google Ads
      • Campanii in Social Media
      • Comparatoarele de Preturi
      • Virale
    • Mobile Marketing & SMS
    • Multi-channel marketing
    • PR & Comunicare
      • Comunicare si branding
      • Comunicare in Social Media
      • Monitorizarea concurentei
      • Real Time & Automation
  • Tehnic
    • Realizare magazin online
    • Alegerea platformei
    • Servere, Hosting
    • Solutii software conexe
    • Web Design
    • Elemene de securitate web
    • Anunturi / Oferte Tehnic
  • Optimizarea Conversiilor
    • A/B Testing, MVT
    • Despre persuasiune
    • Eye tracking, Neuromarketing
    • Landing Pages
    • Optimizarea conversiilor
    • Usability
  • Articole
    • Business
    • Marketing & Comunicare
    • Mediu & Piata
    • Tehnic

KPI-uri & Web Analytics

Home- Marketing & Comunicare-KPI-uri & Web Analytics/Page 10

Cum calculam bugetul de marketing online?

Question
Bacuta Adrian Bacuta Adrian
Cum calculati si planificati bugetul de marketing lunar, trimestrial sau anual. In functie de cifra de afaceri /profit /produs nou etc ...?
Deschis 0
Analiza campaniilor, Generalitati, Organizare magazin online 12 ani 3 Answers 1732 vizualizari

Cum pot creste vânzările la un magazin online cu hainute de copii

Question
Dorin Mihai Dorin Mihai
Am un magazin online cu hainute de copii si am pornit singur , cu un buget mic si tot ce am facut pana acum , am invatat de pe net si mai ales de pe acest blog.Cum pot creste traficul ...
Deschis 0
Generalitati, Key Performance Indicators, Planul de afaceri, PPC & Adwords, SEO 12 ani 6 Answers 4628 vizualizari

Cum imi dau seama de unde a venit o comanda?

Question
Cristi Bledea Cristi Bledea
Salut, de mai multa vreme ma macina o problema, si poate ma puteti ajuta. Clientii intra pe site din diverse surse, vad un produs care le place, dar nu il cumpara pe loc. Revin in cateva zile si fac comanda. ...
Deschis 0
Web analytics advanced 12 ani 1 raspuns 1038 vizualizari

Caut un specialist in WooCommerce pt integrarea cu Google Analytics

Question
Bogdan Radulescu Bogdan Radulescu
Am probleme cu integrarea Google Analytics, partea de tracking ecommerce pe woocommerce, desi am modificat niste variabile in clasa de integrare cu analytics, ignora complet respectivul fisier, ca si cum si-ar lua din alta parte instructiunile.. si nu stiu de ...
0
Anunturi / Oferte Tehnic, Solutii software conexe, Web analytics basics 12 ani 0 Answers 1063 vizualizari

Care este procentul mediu al vizitatorilor care finalizeaza comanda din cosul de cumparaturi?

Question
George Draghici George Draghici
Se stie ca multi oameni intra in cosul de cumparaturi pentru a se asigura ca nu sunt costuri ascunse. Intrebarea mea este care rata medie reala a celor care merg mai departe si achizitioneaza produsul?
Deschis 0
Key Performance Indicators, Web analytics basics 12 ani 4 Answers 1107 vizualizari

Traffic source comparatoare, site sau adwords?

Question
George Draghici George Draghici
Cum pot vedea traficul de pe adwords-ul comparatoarelor gen shopmania, compari, price, etc?Traseu: Adwords Shopmania-> Shopmania Site-> Situl meu.
Deschis 0
Analiza campaniilor, Web analytics basics 12 ani 2 Answers 1092 vizualizari

Care ar putea fi cauza scaderii traficului de pe comparatoare?

Question
George Draghici George Draghici
Mentioneaz ca datafeedul nu s-a modificat, magazinul e afisat in primii 3 la comparatii, totul era pe crestere si brusc un trend de scadere continuu? Ar putea fi scaderea traficului organic al comparatoarelor sau sa nu fi mai platit reclama?
Deschis 0
Analiza campaniilor, Comparatoarele de Preturi 12 ani 1 raspuns 1144 vizualizari

Cum urmariti campaniile online in afara de utilizarea parametrilor UTM?

Question
alex rada alex rada
M-ar interesa daca folositi si alte standarde sau parametrii pentru descoperirea acestora. Multumesc
Deschis 0
Web analytics basics 12 ani 4 Answers 1271 vizualizari

Multi vizitatori dar comenzi nimik. Rata de conversie zero!

Question
Robert Bulai Robert Bulai
Salutare! Detin impreuna cu sotia mea magazinul online www.glamourshop.ro. Ceea ce vreau sa va intreb este ce parere aveti de website, ce credeti ca ar trebui sa schimba sau ce e bun pentru ca cu toate ca am o multime ...
Deschis 0
Generalitati, Key Performance Indicators 12 ani 5 Answers 1852 vizualizari

Care este valoarea medie a unei comenzi in it&c?

Question
Sebastian Bala Sebastian Bala
Buna ziua, cine poate sa-mi spuna care este valoarea medie a unei comenzi in comertul electronic de produse it&c?
Deschis 0
Key Performance Indicators 12 ani 5 Answers 1499 vizualizari
1 … 9 10 11 12

Conectare


Facebook
Google

Am uitat parola

    • 2025 (231)
    • 2024 (470)
    • 2023 (507)
    • 2022 (583)
    • 2021 (689)
    • 2020 (652)
    • 2019 (408)
    • 2018 (399)
    • 2017 (418)
    • 2016 (418)
    • 2015 (99)
    • 2014 (72)
    • 2013 (132)
    • Termeni si conditii
    • Confidentialitatea Datelor cu Caracter Personal
    • Cookie Policy
    Copyright 2025 - ECOMpedia
    Proiect realizat in parteneriat cu BijuBOX.ro
    Proiect care sprijina Dharmakaya.ro
    • Business
      • Alegerea nisei
      • Anunturi / Oferte Business
      • Chestiuni legale
      • Contabilitate & Gestiune
      • Contractele cu furnizorii
      • Customer Service & Sales
      • Logistica
      • Mituri & greseli uzuale
      • Planul de afaceri
      • Organizare magazin online
      • Plati online
      • Situatii de criza
    • Marketing & Comunicare
      • KPI-uri & Web Analytics
        • Analiza campaniilor
        • Key Performance Indicators
        • Web analytics basics
        • Web analytics advanced
      • Marketing offline & BTL
      • Marketing Online
        • Despre publicitatea online
        • Generalitati
        • E-mail marketing
        • Marketing afiliat
        • SEO
        • PPC & Google Ads
        • Campanii in Social Media
        • Comparatoarele de Preturi
        • Virale
      • Mobile Marketing & SMS
      • Multi-channel marketing
      • PR & Comunicare
        • Comunicare si branding
        • Comunicare in Social Media
        • Monitorizarea concurentei
        • Real Time & Automation
    • Tehnic
      • Realizare magazin online
      • Alegerea platformei
      • Servere, Hosting
      • Solutii software conexe
      • Web Design
      • Elemene de securitate web
      • Anunturi / Oferte Tehnic
    • Optimizarea Conversiilor
      • A/B Testing, MVT
      • Despre persuasiune
      • Eye tracking, Neuromarketing
      • Landing Pages
      • Optimizarea conversiilor
      • Usability
    • Articole
      • Business
      • Marketing & Comunicare
      • Mediu & Piata
      • Tehnic