Cum pot creste vânzările la un magazin online cu hainute de copii

Intrebare

Am un magazin online cu hainute de copii si am pornit singur , cu un buget mic si tot ce am facut pana acum , am invatat de pe net si mai ales de pe acest blog.Cum pot creste traficul pe site si implicit vânzările la un magazin online cu hainute pentru copii.Ce sugestii îmi puteți da, va rog. Am campanie pe adwords si câteva articole pe bloguri(de fashion copii ) , am o campanie de SEO in derulare pe 2 cuvinte cheie, dar nu este suficient. Nu vreau sa ma las bătut, îmi place ceea ce fac , vreau sa ma dezvolt pe online si cred cu tarie ca acesta este viitorul. Orice idei cu siguranță ma vor ajuta. Voi cum ati reusit. Cred ca nu sunt singurul care va aprecia sfaturile voastre Multumesc

Topic deschis 0
Generalitati Key Performance Indicators Planul de afaceri PPC & Adwords SEO Dorin Mihai 5 ani 6 raspunsuri 299 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 6 )

  1. Mai este de sugerat sa folositi marketing afiliat – 2parale si piatadigitala + … altele (ma puteti completa cu ce mai e activ si la moda)
    Pana la urma sunt alte site-uri care doresc din “toata inima lor” sa va faca vanzare la produsele dvs. cu intentia ca dvs sa le cedati un comision in urma vanzarii prin respectivii.
    Partea de SEO, este buna dar nu va puteti baza pe ea atat timp cat nu aveti optimizare pe produs “si nu pe pagina dvs”.
    Pe langa seo mai trebuie si o latura oficiala de referinte catre site-ul dvs. (Pana la urma google merge pe conceptul de popularitate – Adica se vorbeste despre dvs.. inseamna ca aveti o informatie buna:)

  2. Alexandra Radulescu, ce ii spuneti omului, in sinteza, e ca, daca nu sta cu fundul pe o caruta de bani, nu are nicio sansa cu mica lui afacere. Ma intreb in ce mai consta consultanta acordata…insa nu vreau sa intru in polemici. Este adevarat ca exista concurenta pe aceasta nisa ( pe toate nisele, de altfel ), dar cu un magazin bine optimizat, cu o experienta placuta de cumparare, cu respect aratat clientului si cu preturi de bun simt, ai sanse mari sa vinzi si fara bugete de zeci de mii de euro pentru promovare. Trebuie sa stii unde se gaseste audienta ta, in ce mediu este dispusa sa plateasca ( sigur nu atunci cand pui o poza a unui produs pe profilul personal de Facebook! )si cum sa-i faci experienta de cumparare similara cu cea dintr-un magazin fizic. E mai greu la inceput pentru ca nu totul se invarte in jurul lui Google si afacerea ta chiar nu trebuie sa depinda de motorul de cautare.
    Daca vrei numai sa vinzi cu orice pret, atunci chiar ca ai nevoie de ce spunea Alexandra. Daca te pui in pielea clientului si ai rabdare suficienta sa generezi trafic calificat catre site, pe termen lung, afacerea ta capata stabilitate.

  3. Alexandra, spui lucruri interesante dar inca eu personal nu le fac legatura.
    1. o nisa gata facuta cum ar fi articolele de copii, sti ca este o nisa care functioneaza… tot ce trebuie sa faci e sa te conectezi la canalele prin care ceilalti isi aduc clientii.
    2. o nisa noua este dupa parerea mea o nisa grea pentru ca prima data trebuie sa informezi oamenii. Curiosii in urma informarii cumpara si credulii la fel – sau cel putin se intereseaza… insa cred ca iti petreci mai mult timp pentru informarea pietei decat sa te alaturi uneia.

    Ce am observat eu ca aduce un succes este daca te bazezi pe un singur produs. De ex: un magazin doar cu caciulite pentru copii, sau un magazin cu papucei pt copii. Astea da sigur merg 100%

  4. Poti intra intr-o retea de afiliati, 2parale. CPA-ul este singura varianta castigatoare pentru un magazin online.

  5. Marian, omul a intrebat de canale de promovare in online si cred ca sfaturi a primit destule. Ceea ce ne spui tu este justificarea preturilor umflate ce se practica in Romania, fata de alte tari. Pe de alta parte, problema lui nu este legata de importuri, ci de promovarea online. Daca tu ai preferat sa-ti pui intreaga afacere in mainile unei companii, in speta Google, e decizia ta. Google, ca si alte canale, este doar o unealta de mijlocire si, da, are nevoie de SEO, SEM, insa nu sunt unicile modalitati de promovare. Magazinele online ar trebui sa se bazeze pe intelegerea nevoilor clientului, pe targetare, pe conversie, pe concurenta, pe pret si nu numai pe zecile de mii de euro scoase ca profit, dintr-o suflare. Nu a spus nimeni ca e usor cu o asemenea afacere, insa sunt atat de multe ”gauri” de exploatat, incat Dorin, la nivelul lui de start-up are nevoie de sustinere, nu de descurajari evidente facute cu scop de inabusire a concurentilor. Daca nu a mers la tine, asa cum te-ai asteptat, nu inseamna ca nu merge in cazul altora. Poate asteptarile lui de crestere nu sunt asa de mari ca ale tale si comentariile tale nu fac decat sa puna in lumina eterna mentalitate romaneasca de descurajare prin inactiune. Iar posesori de afaceri cu magazine online sunt destui si pe acest site…
    Cat despre experti si expertiza… niciun expert nu s-a nascut expert, cum oricine poate invata, testa, aplica…

  6. Ma bucur ca am primit parerei si sfaturi si pro si contra, va multumesc ca v-ati spus parerea si ati acordat din timpul vostru cateva minute sa imi raspundeti.De la toti am invatat cate ceva.Eu cred in perseverenta si optimism,si daca acest magazin va merge sau nu va mai merge, ceea ce am invatat din aceasta experienta ma ajuta la urmatorul proiect care va fi mai bun.Apreciez mult sfaturile voastre si faptul ca v-ati implicat sa imi dati un raspuns.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.