Care sunt barierele care duc la abandonul cosurilor de cumparaturi online? (studiu)
A convinge un consumator care ti-a vizitat magazinul digital sa cumpere ceva este o provocare pentru orice proprietar de afacere online. In medie, cosurile online sunt abandonate in proportie de 70%, ceea ce inseamna ca in buzunarele vanzatorilor e-commerce intra cu 1 trilion $ mai putin, conform unui studiu Bolt.com, care si-a propus sa afle care sunt principalele motive pentru care potentialii clienti isi abandoneaza cosurile virtuale de cumparaturi. Studiul a fost efectuat pe un esantion de 3.416 adulti americani, in iunie-iulie 2022.
Ce a descoperit cercetarea:
- principalele motive pentru abandonul cosurilor digitale sunt faptul ca respectivele persoane se razgandesc (32%) si taxele de livrare (28%); pentru a le neutraliza pe ambele, magazinele e-commerce pot avea un chekout mai rapid (care nu le da timp consumatorilor sa sa gandeasca prea mult) si pot oferi livrarea gratuita (indiferent de valoarea acesteia sau dupa un anumit prag)
- un cos online abandonat nu inseamna neaparat ca vanzarea nu va avea loc niciodata – 74% dintre consumatori pot fi convinsi sa cumpere produsele lasate in cos, daca li se ofera o reducere, livrare gratuita sau li se trimite un reminder
- 1 din 2 persoane care fac shopping online (si mai mult, in cazul tinerilor de 18-34 de ani) vor un chekout printr-un singur click, fara a fi nevoie de introducerea manuala a adresei, a datelor cardului sau crearea unui cont pe respectivul site
- pentru o experienta de checkout de nota 10, consumatorii vor livrare gratuita (43%), plata online sigura (35%), optiuni multiple de plata (12%) si un checkout rapid (9%)
Comentariu ( 1 )
[…] virtuale de cumparaturi abandonate de vizitatorii magazinelor e-commerce (din diverse motive) pot fi o mina de aur pentru marketerii online, citim pe practicalecommerce.com. Asta daca […]