Britanicii nu vor sa fie contactati de branduri pe social media (infografic)
Fresh Relevance a luat la intrebari 2.000 de adulti britanici, pentru raportul „Connecting the cross-channel customer experience” si a descoperit ca mai mult de jumatate dintre ei nu vor sa fie contactati de branduri pe social media, cu mesaje promotionale, citim pe internetretailing.net. Retelele sociale sunt folosite de britanici pe post de canal de comunicare cu retailerii, pentru a primi raspunsuri rapide.
Ce a mai descoperit raportul amintit (axat pe experienta clientelara cross-channel):
- canalele pe care britanicii nu vor sa fie asaltati de reclame si mesaje sunt TikTok (58%), Twitter (56%), WhatsApp (53%), Facebook (53%), Instagram (53%) si YouTube (53%)
- intrebati cum ar vrea sa primeasca mesajele promotionale ale brandurilor, respondentii au spus ca prefera un e-mail (35%), sa le citeasca pe website-ul respectivului retailer (27%), intr-un magazin fizic (29%) sau o aplicatie (27%), ori via Google (20%)
- 2 este numarul mediu de canale folosite de consumatorii britanici (3, pentru cei de de 16-34 de ani), pentru a interactiona cu un retailer (inainte de a cumpara ceva de la acesta); indiferent de varsa, 63% interactioneaza cu cel putin 2 canale
- ce asteptari au britanicii de la experienta clientelara cross-channel – gasirea in ccel mai apropiat magazin fizic a produselor vazute online (29%), posibilitatea de a vedea ce au in cosul virtual de cumparaturi si pe website, si in aplicatie (24%), posibilitatea de a accesa detaliile legate de punctele de fidelitate pe mai mutle canale (23%), continut personalizat, in functie de achizitiile anterioare, pe toate canalele (22%) si posibilitatea de a contacta retailerul pe e-mail, social media, website chat (21%)
- frustrarile respondentilor includ reclamele online pentru anumite produse, pe care nu le gasesc pe site-ul respectiv, cand apasa pe reclama (28%), primirea unui cod de cupon pe care nu il regasesc nicaieri pe respectivul website e-commerce (25%), renuntarea la abonarea la e-mail-uri despre reduceri si apoi descoperirea faptului ca respectivul brand are reduceri intr-o anumita perioada (22%), momentul in care – desi sunt clienti fideli online si offline ai unui brand – nu sunt tratati ca atare pe ambele canale (21%), sa vada online reclame la produse cumparate deja (21%) si sa primeasca email-uri personalizate, apoi sa vada aceleasi mesaje pe site-ul e-commerce al comerciantului (20%)
Rezultatele studiului marca Fresh Relevance au fost incluse intr-un infografic pe care il puteti analiza mai jos.
Comentariu ( 1 )
[…] Britanicii nu vor sa fie contactati de branduri pe social media (inforgrafic) – ECOMpedia […]