Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

evoMAG.ro si-a dublat portofoliul, trecand de 120.000 de produse

Retailerul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca si-a dublat portofoliul si depaseste 120.000 de produse listate pe site, conform planului de actiune propriu, care vizeaza dublarea anuala a portofoliului de produse (in urmatorii 3 ani). evoMAG isi propune, in cadrul aceleiasi strategii de extindere, diversificarea categoriilor, cu accent pe stocuri mai mari si noutati tehnologice.

„In ultimii doi ani si jumatate am abordat mai structurat si in amanunt fiecare linie de business, in beneficiul clientilor, oferindu-le acces rapid la produse de ultima generatie, la preturi accesibile. Pentru evoMAG, aceasta perioada este sinonima cu o transformare organizationala, lucru care ne-a permis sa crestem stocurile cu peste 50%, sa imbunatatim foarte mult procesul de automatizare si sa reorganizam activitatea de receptie a marfii si de procesare a coletelor, concomitent cu cresterea numarului de angajati”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG).

Extinderea portofoliului de produse vine in sprijinul cererii mai mari de echipamente electronice, din aceasta perioada. Fata de luna septembrie a anului trecut, evoMAG estimeaza o crestere de peste 10% a vanzarilor in septembrie 2022, pe fondul deschiderii tuturor scolilor. Bugetul mediu alocat de familiile din Romania pentru achizitiile de echipamente electronice si gadget-uri in aceasta perioada este similar celui de anul trecut – aproximativ 1.650 de lei.

In aceasta perioada, cele mai vandute echipamente electronice sunt laptopurile, tabletele, PC-urile, monitoarele si imprimantele multifunctionale. Anul acesta, comportamentul consumatorilor s-a schimbat in comparatie cu ultimii doi ani, cererea fiind indreptata catre echipamentele electronice clasice, lucru care arata ca parintii nu mai iau in calcul desfasurarea online a cursurilor.

Comentariu ( 1 )

  1. […] reducerea timpilor de livrare a comenzilor si pentru a sustine cresterea vanzarilor. Compania (care si-a dublat recent portofoliul, depasind 120.000 de produse), va desfasura campania de Black Friday 2022 pe parcursul in intervalul 28 octombrie – 27 […]

Leave a reply