Britanicii, cei mai pasionati cumparatori online din lume: 57% ar face exclusiv achizitii digitale, daca ar trebui sa aleaga (studiu)
Pusi sa aleaga intre shopping-ul offline si cel online, majoritatea britanicilor (57%) ar prefera sa cumpere totul doar pe Internet, arata cel mai recent studiu Klarna („Quarterly Shopping Pulse”), citat de internetretailing.net. Procentul este cel mai mare inregistrat la nivel mondial si este motivat de faptul ca achizitile digitale vin la pachet cu preturi mai mici, alegeri mai variate si timp economisit. Marea Britanie este si tara nr. 1 din lume in care consumatorii cumpara saptamanal ceva online, cu un procent de 45%; pe locurile 2 si 3 din top se plaseaza SUA (cu 41%) si Australia (37%).
Acesta analizeaza obiceiurile de cumparare ale consumatorilor din 11 tari (SUA, Marea Britanie, Australia, Germania, Austria, Tarile de Jos, Belgia, Franta, Suedia, Norvegia si Finlanda) si a fost efectuat pe un esantion de 11.740 de persoane, in Q1 2022 (ianuarie-martie). Studiul arata ca britanici sunt cumparatori omnichannel sofisticati, care folosesc social media, se asteapta sa li se ofere experiente personalizate si vor sisteme de plata online simple si rapide.
Alte informatii interesante legate de Marea Britanie, din studiul amintit:
- britanicii cauta inspiratie si informatii despre produsele dorite pe Google (42%) si prefera sa isi inceapa calatoria de cumparare in magazinele e-commerce (41%), mai degraba decat in cele traditionale, fizice (32%)
- 80% dintre ei cred ca retailerii trebuie sa investeasca mereu in noile tehnologii, pentru a face fata cerintelor consumatorilor – cel mai mare procent inregistrat la nivel mondial
- in jur de jumatate dintre consumatorii chestionati cred ca platile lipsite de probleme – atat in magazinele offline (48%), cat si online (46%) – ar trebui sa fie prioritatea nr. 1 a retailerilor
- 32% dintre britanici au cumparat ceva vazut pe o retea de socializare
- in randul Generatiei Z (tineri de pana la 24 de ani), cele mai populare platforme sunt TikTok (41%) si Instagram (53%), in randul Generatiei Y (25-39 de ani) topul e condus de Instagram (52%) si Facebook (49%), iar persoanele de 41-56 de ani (Generatia X) si cele de 57-75 de ani (Baby Boomers) prefera Facebook-ul (61%, respectiv 78%)
Leave a reply