Brandul Teilor a investit 2 milioane € in magazinul online si in digitalizare
Lantul romanesc de magazine de bijuterii de lux Teilor a investit 2 milioane € in transformarea digitala proprie, anunta compania intr-un comunicat de presa, citat de startupcafe.ro. Teilor a implementat o experienta de cumparaturi omnichannel, prin lansarea unui nou site e-commerce si implementarea solutiei online BNPL/„cumperi acum, platesti mai tarziu”, care permite achizitionarea in 3-4 rate egale a produselor de pana la 12.000 de lei, fara dobanda.
Noul site Teilor a fost lansat in Romania si Ungaria si, pana la final de septembrie 2022, va fi implementat in Polonia, Bulgaria si pe platforma internationala Teilor.com. Compania are de gand sa investeasca in optimizarea aplicatiei mobile si in implementarea unor tehnologii AR si AI, pentru prezentarea produselor proprii. Pe langa cele 62 de magazine fizice (dintre care 11, in Polonia, Ungaria, Bulgaria si Cehia), compania are 5 platforme e-commerce.
„Suntem incantati sa oferim clientilor nostri experienta de achizitie ancorata in viitor, in care liniile dintre magazinele fizice si online se estompeaza, iar clientul se poate bucura cu adevarat de o experienta completa si complexa. Calatoria clientului devine dinamica, magazinul fizic fiind unul dintre punctele de contact in experienta de cumparare. Lansarea noii platforme de e-commerce marcheaza incheierea unuia dintre cele mai importante proiecte din istoria Teilor si inceputul unei noi etape in experienta oferita consumatorilor”, transmite Willy Dicu (CEO Teilor).
Leave a reply