Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

BottegaVerde.ro: cifra de afaceri mai mare cu 30% YoY, in 2022

Conform estimarilor interne, anul 2022 se va incheia cu o crestere a cifrei de afaceri de 30% YoY, pentru magazinul online BottegaVerde.ro, anunta acesta, intr-un comunicat de presa. Pana in prezent, magazinul e-commerce are o crestere a CA de 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Anul acesta, brandul italian de produse cosmetice bazate pe ingrediente naturale a implinit 50 de ani de la infiintare si 7 ani de cand s-a lansat pe piata din Romania. Acest moment a fost marcat prin lansarea a 3 noi game de ingrijire, lansate in tara noastra in luna octombrie: gama Uva Preziosa (cu extract de struguri rosii), gama Olivo Sublime (cu extract de ulei de masline) si gama Avena e Malva (care contine pana la 99% ingrediente naturale obtinute din ovaz si nalba).

In paralel, compania isi propune sa adopte tot mai multe practici sustenabile, printre care reducerea plasticului: cele mai multe ambalaje ale produselor provin din plastic 100% reciclat sau din cel putin 35% plastic reciclat. Produsele Bottega Verde sunt disponibile si in locatiile Farmacia Tei si Bebe Tei inca din anul 2021. In perioada urmatoare va fi o extindere semnificativa a partenerilor din zona de retail.

De Black Friday, BottegaVerde.ro pregateste reduceri la peste 1.000 de produse. Analizand rezultatele din ultimii 3 ani, de Black Friday sunt comandate mai ales produse pentru ingrijirea corpului, seturi cadou cu motive de Craciun si creme antirid cu ingrediente active. „In fiecare an ne pregatim cu un stoc foarte mare de seturi cadou, in special cele pentru femei. De la an la an, observam ca apetitul pentru cadouri ambalate cu motive de iarna creste considerabil. Consumatorul roman prefera tot mai mult sa simplifice procesul de a oferi un cadou: comanda online un produs foarte atragator, deja ambalat spre a fi oferit celor dragi, colaboratorilor sau angajatilor, pentru a economisi timpul petrecut in magazinele fizice”, transmite Alexandru Diaconu (Fondator BottegaVerde.ro).

Leave a reply