Record: de Black Friday 2022, e-commerce-ul mobil = aproape 50% din vanzari
Cumparaturile mobile au fost la putere in intreaga lume, de Black Friday 2022, citim pe internetretailing.net: pentru prima data in istorie, shopping-ul mobil a reprezentat aproape jumatate din totalul achizitiilor, in cazul celor mai mari 100 de magazine e-commerce din lume.
Datele provin de la compania data.ai, care transmite ca – in cazul anumitor magazine digitale – pe smartphone s-au cumparat aproape trei sferturi din totalul cumparaturilor de Black Friday 2022! In cazul magazinelor de pe platforma Shopify, pana la 73% dintre vanzarile DTV ale brnadurilor mai mici au fost facute pe smartphone, cu aceasta ocazie.
In paralel cu e-commerce-ul mobil, au crescut si numarul de descarcari ale aplicatiilor mobile (+180% YoY, in cazul celor pentru diverse atractii turistice sau tururi), si timpul petrecut in app-uri (+297% YoY, in cazul celor de bilete), si sumele investite in reclamele de pe acestea. In 2022, evenimenele majore (cum au fost Olimpiada de Iarna si Campionatul Mondial de Fobal) au determinat cresterea bugetului total al reclamelor mobile pana la suma de 362 miliarde $.
„Incepem sa vedem o egalizare a nivelului de bani cheltuiti pe mobil, dupa cresterea din timpul pandemiei, dar valoarea ramane in continuare semnificativ mai mare decat nivelul din 2019. Smartphone-urile vor ramane un element central al vietii consumatorilor, iar nevoia de conexiuni digitale, auto-exprimare si personalizare crescuta a app-urilor va insemna ca vom petrecere din ce in ce mai mult timp folosind aplicatiile”, explica Lexi Sydow (Head of Insights, data.ai).
Comentariu ( 1 )
[…] Record: de Black Friday 2022, e-commerce-ul mobil = aproape 50% din vanzari – ECOMpedia […]