Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Black Friday 2021, la MIZAR.ro: reduceri de pana la 75%

Brandul romanesc de imbracaminte MIZAR anunta, intr-un comunicat de presa, ca s-a pregatit de Black Friday (11-12 noiembrie 2021) cu preturi mai mici pana la 75%. „In acest an am pregatit pentru evenimentul Black Friday o serie de oferte cu diferite discounturi ce pot ajunge pana la 75%. Pe langa acest lucru, avem in vedere ca in cadrul acestei campanii clientii nostri fideli, posesori ai cardurilor de fidelitate MIZAR, sa se bucure de oferte speciale”, transmite Dan Lupu (Manager Director, Mizar.ro).

Domeniul Fashion este printre cele mai competitive din comertul online romanesc, dar si categoria cea mai matura digital. In ultimele luni de pandemie, cumparatorii romani au avut ocazia sa experimenteze cat de simplu, rapid si sigur este sa achizitioneze online, lucru observat si de mizar.ro.

„Magazinul online a inregistrat o crestere cu 35% fata de anul 2020, atentia clientelor fiind indreptata catre tinute complete tip outfit si mai putin spre un produs singular. De asemenea, in aceasta perioada a crescut valoarea cosului de cumparaturi si numarul de clienti noi. Bineinteles ca, in contextul pandemiei am remarcat o crestere a numarului platilor cu cardul in locul platii ramburs, la curier”, noteaza Dan Lupu. „Oportunitatile sunt foarte mari in industria de Fashion, de aceea in ultimii 2 ani am facut investitii pentru imbunatatirea platformei online, pentru promovarea mult mai intensa a magazinului mizar.ro si am inceput colaborari cu agentii specializate in promovarea comertului online. Ponderea vanzarilor online din total vanzarilor a crescut de la 5% in 2019, la 10% in 2021”, mai spune acesta.

In 2020, cifra de afaceri a brandului a depasit 14.000.000 de lei, iar compania estimeaza, anul acesta, o crestere de peste 40% YoY. In plus, MIZAR isi doreste ca ponderea vanzarilor online din total sa fie de 15%. Strategia de viitor a brandului este concentrata pe extinderea retelei de retail, in toate orasele mari din Romania. In fiecare sezon, brandul autohton de haine romanesti lanseaza o colectie care cuprinde 300-400 de modele noi. Colectiile sunt orientate catre un design modern, cu materiale preponderent cu fibre naturale, cu linii care sa puna in evidenta feminitatea clientelor.

„In perioada urmatoare ne propunem extinderea retelei de magazine fizice in orasele mari in care inca nu suntem inca prezenti. Ne dorim amenajarea unui nou depozit logistic care sa ne permita o mai buna gestionare a magazinului online mizar.ro. De asemenea, urmarim cresterea capacitatii proprii de productie cu 20% prin marirea echipei implicate in activitatea de productie. Si, bineinteles, nu in ultimul rand vrem sa imbunatatim programul de loialitate pentru a oferi mai multe beneficii clientilor fideli MIZAR, alaturi de cresterea notorietatii brandului la nivel national”, a explicat Dan Lupu.

Leave a reply