Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday 2021, la ProCosmetic.ro: reduceri de pana la 70%, la peste 15.000 de produse

ProCosmetic.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca – de Black Friday (11-21 noiembrie 2021) – va avea peste 15.000 de produse, cu reduceri de pana la 70%, la cele mai cunoscute branduri de top: Babyliss Pro, Evagarden Makeup, Wahl, Thuya, Wella Professionals, Londa Professional. „Asteptam cu nerabdare Black Friday din acest an, pe fondul unui interes crescut pentru cumparaturi online, care s-a accentuat in ultimii ani si a determinat o schimbare importanta in comportamentul de consum al cumparatorilor”, transmite Teodor Sipos (foto, Co-owner ProCosmetic.ro).

Produsele de infrumusetare au fost printre cele mai cumparate cosmetice de catre romani, in prima jumatate a anului 2021. Balanta categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei COVID-19 si a faptului ca saloanele de infrumusetare au functionat cu restrictii, dupa ce in lockdown au fost inchise temporar. Intr-o perioada in care distantarea si evenimentele sociale au fost limitate, utilizarea cosmeticelor si a produselor de ingrijire in propria casa a devenit o realitate, aceasta din urma categorie avand un trend ascendent, din punct de vedere al vanzarilor.

Prin urmare, magazinul online ProCosmetic.ro a inregistrat o crestere a vanzarilor de 30% YoY, in primele 6 luni din 2021. Principalele 3 categorii care au avut o crestere fata de anul trecut sunt destinate ingrijirii personale acasa: produsele pentru par, cele destinate epilarii si aparatele de tuns si coafat. In schimb, a scazut cererea pentru produse de make-up, din cauza purtarii mastii.

„Se vad efectele pandemiei, in ceea ce priveste schimbarea ritualului de ingrijire, deoarece a crescut preocuparea pentru tot ce inseamna ingrijire personala, cu o tendinta ascendenta spre produse profesionale specifice serviciilor din saloanele de frumusete. Piata produselor cosmetice a fost afectata, dar si-a pastrat trendul de crestere, propulsata de produsele destinate ingrijirii parului”, mai noteaza Teodor Sipos.

Leave a reply