Black Friday 2021, la ProCosmetic.ro: reduceri de pana la 70%, la peste 15.000 de produse
ProCosmetic.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca – de Black Friday (11-21 noiembrie 2021) – va avea peste 15.000 de produse, cu reduceri de pana la 70%, la cele mai cunoscute branduri de top: Babyliss Pro, Evagarden Makeup, Wahl, Thuya, Wella Professionals, Londa Professional. „Asteptam cu nerabdare Black Friday din acest an, pe fondul unui interes crescut pentru cumparaturi online, care s-a accentuat in ultimii ani si a determinat o schimbare importanta in comportamentul de consum al cumparatorilor”, transmite Teodor Sipos (foto, Co-owner ProCosmetic.ro).
Produsele de infrumusetare au fost printre cele mai cumparate cosmetice de catre romani, in prima jumatate a anului 2021. Balanta categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei COVID-19 si a faptului ca saloanele de infrumusetare au functionat cu restrictii, dupa ce in lockdown au fost inchise temporar. Intr-o perioada in care distantarea si evenimentele sociale au fost limitate, utilizarea cosmeticelor si a produselor de ingrijire in propria casa a devenit o realitate, aceasta din urma categorie avand un trend ascendent, din punct de vedere al vanzarilor.
Prin urmare, magazinul online ProCosmetic.ro a inregistrat o crestere a vanzarilor de 30% YoY, in primele 6 luni din 2021. Principalele 3 categorii care au avut o crestere fata de anul trecut sunt destinate ingrijirii personale acasa: produsele pentru par, cele destinate epilarii si aparatele de tuns si coafat. In schimb, a scazut cererea pentru produse de make-up, din cauza purtarii mastii.
„Se vad efectele pandemiei, in ceea ce priveste schimbarea ritualului de ingrijire, deoarece a crescut preocuparea pentru tot ce inseamna ingrijire personala, cu o tendinta ascendenta spre produse profesionale specifice serviciilor din saloanele de frumusete. Piata produselor cosmetice a fost afectata, dar si-a pastrat trendul de crestere, propulsata de produsele destinate ingrijirii parului”, mai noteaza Teodor Sipos.
Leave a reply